کد خبر ۲۹۳۹۷ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم خبر داد

توقیف پژو 206 با 17 میلیون ریال خلافی در قم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از توقیف یک دستگاه پژو 206 به علت تخطی از فانون (سرعت غیر مجاز) با 17 میلیون ریال خلافی خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید کرم‌الله حسینی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس راهور این فرماندهی یک دستگاه خودرو پژو 206 را به علت تخطی از قانون توقیف کردند.

رئیس پلیس راهور استان قم بیان کرد: پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو 206 دارای 17 میلیون ریال خلافی است که برای طی مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم همچنین از توقیف یک دستگاه سمند خبر داد و گفت: ماموران پلیس راهور این فرماندهی یک دستگاه خودرو سمند را به علت ایجاد آلودگی صوتی توقیف کردند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد خودرو سمند دارای بیش از 2 میلیون ریال خلافی است که برای طی مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

کرم‌الله حسینی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و برخورد با متخلفان به خصوص افرادی که با تخطی از قانون جان خود و مردم را به خطر می‌اندازند، بیان کرد: قانون برای همه است و پلیس با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی را دارند، برخورد قاطع خواهد کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com