کد خبر ۲۹۵۵۴ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲

تشدید برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی قم با سرنشینان وسایط نقلیه هنجار شکن

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم از اقدامات ویژه این پلیس در برخورد قاطع با سرنشینان وسایط نقلیه هنجار شکن خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید کرم الله حسینی با بیان این مطلب افزود: با توجه به فضای معنوی حاکم بر شهر مقدس قم و تاثیر بالای امنیت اخلاقی در تامین و ایجاد امنیت اجتماعی و عمومی، فرماندهی انتظامی استان در طی هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی مصمم است با اندک افرادی که رعایت شرایط و وضعیت خاص شهر مقدس قم را نکرده و بعضا مرتکب تخلفاتی که متناقض با خواست عمومی و اقشار مختلف جامعه به ویژه متدینین است، برخورد قاطع کند.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی پلیس راهور استان در این طرح بنا بر وظیفه ذاتی، برخورد قانونی با رانندگان و سرنشینان وسایط نقلیه ای است که مخل و ناقض امنیت پایدار اخلاقی جامعه بوده که موجب تاثر عموم مردم می شوند.
وی آلودگی های صوتی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، حمل حیوانات به ویژه سگ گردانی در سطح شهر و بدحجابی هایی که در وسایط نقلیه اتفاق می افتد را از جمله رفتارهای غیرمتعارفی اعلام کرد که تخلف محسوب شده و موجب توقیف خودرو خواهد شد.
حسینی به نحوه رسیدگی به پرونده های تشکیل شده در این خصوص اشاره کرد و گفت: به گونه ای پیش بینی شده است که برای تخلفات ذکر شده پرونده قضایی تشکیل شده و رسیدگی به آن بر عهده مقام قضایی قرار گیرد، طبیعتا چنین وسایط نقلیه ای تا زمان تعیین تکلیف از سوی مرجع قضایی در توقیف خواهند بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com