کد خبر ۲۹۵۴۲ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۱
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم:

بی‌احتیاطی راننده کامیون مرگ وی را رقم زد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از وقوع یک فقره حادثه منجربه فوت در کیلومتر 6 جاده قدیم تهران ـ قم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اردشیر جمشیدی‌راد اظهار کرد: در ساعات اولیه بامداد، راننده یک دستگاه کامیون به علت عدم توجه به جلو با قسمت عقب یک دستگاه تریلی ولوو برخورد که در این حادثه راننده کامیون دوم در دم فوت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خستگی و خواب‌آلودگی و عدم تمرکز رانندگان در ساعات پایانی رانندگی و شب هنگام حوادث تلخی را به دنبال دارد، از رانندگان درخواست کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث ناگوار برای خود و دیگران جلوگیری کنند.

توقیف مزدا با 18 میلیون ریال خلافی

سید کرم‌الله حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: ماموران پلیس راهور این فرماندهی یک دستگاه خودروی مزدا را به علت تخطی از قانونی توقیف کرده و پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد این خودرو دارای چندین مورد تخلف و 18 میلیون و 500 هزار ریال خلافی است که برای طی مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و برخورد با متخلفان به خصوص افرادی که با تخطی از قانون جان خود و مردم را به خطر می اندازند، بیان داشت: قانون برای همه است و پلیس با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی را دارند، برخورد قاطع خواهد کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com