کد خبر ۲۹۴۵۸ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۶
رئیس هیئت والیبال استان قم خبر داد

رقابت پسران والیبالیست قم برای قهرمانی در مسابقات جوانان کشور

رئیس هیئت والیبال استان قم از رقابت پسران والیبالیست قم با حریفان شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، سیدابوالفضل احمدی اظهار کرد: بعد از حضور تیم والیبال رده سنی نوجوانان قم در مسابقات قهرمانی کشور اکنون نوبت به تیم پسران رده سنی جوانان قم رسیده است تا در مسابقات لیگ دسته سوم کشور با حریفان رقابت کند.

وی با اشاره به حضور بازیکنان مستعد والیبال قم در ترکیب این تیم و عملکرد خوب والیبالیست‌های جوان قم در شروع این بازی‌ها، عنوان کرد: کسب دو پیروزی با ارزش توسط والیبالیست‌های قم نشاندهنده آمادگی آنها در آغاز لیگ دسته سوم جوانان کشور است.

رئیس هیئت والیبال استان قم استان قم با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه برای تحول در والیبال قم تلاش می‌کنیم، اضافه کرد: والیبالیست‌های جوان قم با ارائه بازی‌های بسیار خوب در مرحله گروهی موفق به کسب دو پیروزی در مسابقات لیگ دسته سه جوانان شدند.

وی یاد آور شد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان، مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان پسر کشورمان در سال جاری در سه سطح شامل دسته‌های اول، دوم و سوم برگزار می‌شود و بر این اساس شهر ایلام میزبان مسابقات دسته سوم جوانان کشور شده است.

احمدی عنوان کرد: این دوره از مسابقات طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ والیبال کشور تا عصر بیست و هشتمین روز مرداد ماه ادامه خواهد داشت و والیبالیست‌های جوان قم در دسته سوم به دنبال صعود به لیگ دسته دوم هستند.

وی با بیان اینکه رقابت والیبالیست‌های جوان قم با حریفان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در ایلام در حال برگزاری است، بیان کرد: تیم اعزامی جوانان هیئت والیبال قم در مسابقات لیگ دسته سوم والیبال کشور با تیم‌های مطرحی هم‌گروه شده است.

رئیس هیئت والیبال استان قم با اشاره به حریفان تیم جوانان قم در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: تیم هیئت والیبال قم با تیم‌های هیئت ایلام، چهارمحال بختیاری، اردبیل، خراسان شمالی، لرستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و کهکیلویه و بویر احمد هم‌گروه است.

وی یاد آور شد: تیم والیبال جوانان پسر قم در نخستین بازی خود در این دوره از پیکارها مقابل چهارمحال بختیاری به پیروزی 3 بر 0 رسید و در دیدار دوم خود نیز موفق عمل کرد و توانست با نتیجه 3 بر 0 تیم خوب و پرتوان خراسان شمالی را شکست بدهد.

احمدی با بیان اینکه والیبال قم آینده درخشانی دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه اعلام شده در خصوص این دوره از پیکارها، والیبالیست‌های جوان قم در روز سوم این رقابت‌ها استراحت دارند تا نظاره‌گر عملکرد دیگر حریفان باشند.

وی تصریح کرد: آموزش از رده‌های سنی پایه و برخورداری از مربیان با دانش این رشته ورزشی در آینده‌ای نزدیک قطعا والیبال قم را در مسیر موفقیت قرار می‌دهد و نمایندگان والیبال قم در سطوح مختلف مسابقات کشوری خواهند درخشید.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com