کد خبر ۳۲۶۵۹ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
رئیس هیئت والیبال استان قم:

مسابقات مینی‌والیبال پسران در قم برگزار می‌شود

سیدابوالفضل احمدی رئیس هیئت والیبال استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت ورزشی برای برگزاری رقابت‌های مینی‌والیبال قهرمانی پسران قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سیدابوالفضل احمدی اظهار کرد: هیئت والیبال استان قم به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی از سنین پایه و سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای والیبال قم برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

 وی ادامه داد: هیئت والیبال قم در حالی این رقابت‌ها را برگزار می‌کند که از تمامی باشگاه‌ها و مربیان فعال قم به منظور همراهی و یاری در برگزاری مطلوب این رقابت‌ها دعوت شده تا رقابت‌ها هم در سطح بالا از نظر کیفی برگزار شود و هم اینکه از نظر کمی، جمعیت سازمان‌یافته والیبال قم را افزایش بدهیم.

 رئیس هیئت والیبال استان قم با اشاره به شرایطی سنی در نظر گرفته شده برای علاقمندان به شرکت در ‌ مسابقات مینی‌والیبال قهرمانی پسران قم، بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور استعدادهای متولد نخستین روز فروردین‌ماه سال 1381 به بالا برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: بعد برگزاری دوره ارتقاء درجه مربیان والیبال که با حضور 23 نفر از مربیان بخش بانوان به نمایندگی از استان‌های مختلف کشورمان به همت و میزبانی هیئت والیبال استان قم برگزار شد، اکنون رقابت‌های مینی‌والیبال قهرمانی قم را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 احمدی ابراز کرد: همکارانم در کادر اجرایی هیئت والیبال قم برای برگزاری مطلوب مسابقات مینی‌والیبال پسران قهرمانی قم زحمات زیادی متحمل شده‌اند و این رقابت‌ها روزهای پایانی آذرماه سال جاری به میزبانی سالن شهید طاهریان قم به انجام خواهد رسید.

 وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت تیم‌های سه نفره با ارتفاع تور دو متر و 20 سانتیمتر به انجام خواهد رسید و سالن شهید طاهریان قم در بیست و هفتمین روز آذر ماه پذیرای تیم‌ها و پسران والیبالیست شرکت کننده در این بازی‌ها خواهد بود.

 رئیس هیئت والیبال استان قم با بیان اینکه استعدادیابی مهمترین راه تحول در این رشته است، عنوان کرد: استعدادیابی، پشتوانه والیبال استان قم است و با تکیه بر این موضوع برای تحول در والیبال قم در هر دو بخش آقایان و بانوان تلاش می‌کنیم.

 وی با بیان اینکه والیبال قم مربیان توانمند و با دانشی دارد، اضافه کرد: با توجه به پتانسیل بالای قم و استعدادهای بالقوه‌ای که در رشته والیبال در استان وجود دارد، سعی ما این است که با شناسایی و پرورش استعدادها پشتوانه‌ای برای این رشته ورزشی ایجاد کنیم.

 احمدی اظهار کرد: این رشته ورزشی توانایی موفقیت در هر دو بخش مردان و بانوان در والیبال کشور را دارد و امیدواریم به خوبی بتوانیم مسابقات استانی این رشته را در قالب لیگ برگزار کنیم و تمام اقدامات به توسعه والیبال قم بیانجامد.

 وی در پایان با بیان اینکه امسال تیم والیبال بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد، اظهار کرد: این تیم حریفان خود را شناخته است و از نیمه دوم آذر ماه در مرحله مقدماتی این بازی‌ها وارد رقابت با رقبا می‌شود.

منبع : فارس 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com