کد خبر ۳۸۹۸۱ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
در گروه نخست مقدماتی

کریمه نماینده قم در والیبال دسته یک جوانان ایران شد

تیم والیبال کریمه نماینده استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته یک والیبال قهرمانی رده سنی جوانان پسر باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،بعد از یکسال رکود در والیبال قم یعنی سال 1394 که هیچ تیمی نماینده قم در هیچ سطحی از والیبال باشگاه‌های ایران نبود، اما امسال تیم باشگاهی کریمه در تمام رده‌های سنی نماینده قم در مسابقات باشگاه‌های کشور شده است.

این تیم ابتدا در رده سنی بزرگسالان در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های ایران حضور یافت و در گروه نخست مقدماتی با حریفان خود در تلاش برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر این رشته به رقابت می‌پردازند و به هفته پایانی نیم‌فصل نیز نزدیک شده است.

سپس نوبت به اعلام حضور تیم والیبال نوجوانان کریمه قم در پیکارهای لیگ دسته اول والیبال نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور رسید و اتفاقا میزبانی دیدارهای یکی از دو گروه مرحله مقدماتی را نیز بر عهده گرفت و از این هفته پذیرای حریفان شرکت کننده در این بازی‌ها خواهد بود.

با اعلام برنامه برگزاری بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های ایران، باشگاه کریمه قم برای حضور در مسابقات این رده سنی نیز اعلام آمادگی کرد تا در تلاش برای به دست آوردن یکی از عناوین برتر این رده با حریفان خود پیکار کند.

فدراسیون والیبال امسال مسابقات باشگاه‌های کشور را با عنوان جام شهدای منا برگزار می‌کند و با توجه به مهلت در نظر گرفته شده برای اعلام آمادگی تیم‌ها به منظور حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول رده سنی جوانان پسر، مجموعا 12 تیم برگزار کننده این بازی‌ها خواهند بود.

12 تیم حاضر در دوره جدید بازی‌های لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های ایران در دو گروه 6 تیمی دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند، در حالی که فدراسیون والیبال میزبانی بازی‌های گروه نخست را به شهر کاشان و بازی‌های گروه دوم را به شهر قزوین سپرده است.

تیم والیبال جوانان کریمه قم که متشکل از استعدادها و نخبه‌های بومی این رشته ورزشی تشکیل شده و زیر نظر کادر فنی خود به تمرین و کارهای آماده‌سازی به منظور مصاف پر قدرت با حریفان حاضر در گروه نخست مشغول است باید از هفته اول دی‌ماه به مصاف رقبا برود.

دیدارهای گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال جوانان ایران که تیم کریمه قم نیز در آن حضور دارد از نخستین روزهای دی ماه به میزبانی شهر کاشان به انجام می‌رسد و نماینده قم با پنج رقیب دیگر از شهرهای کاشان، کرمان، سیرجان، اصفهان و ورامین پیکار می‌کند.

مرحله مقدماتی مسابقات به شکل متمرکز و از روز پنجشنبه دوم دی‌ماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت، در حالی که بازی‌های گروه نخست با حضور تیم‌های فرش محتشم کاشان، لاستیک بارز کرمان، گل‌گهر سیرجان، کریمه قم، رعد پدافند اصفهان و بختیاری ورامین در کاشان به انجام می‌رسد و در گروه دوم به میزبانی قزوین نیز تیم‌های سپهر الکتریک قزوین، اتحاد جوان مریانج همدان، نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان، عقاب سبلان، شهرداری بجنورد و عقاب تهران برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com