کد خبر ۲۹۴۸۵ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

راهنمای جامع شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم منتشر شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از بازچاپ کتاب راهنمای جامع شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد با اعلام با اشاره به کتاب راهنمای جامع شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم اظهار کرد: همزمان با 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک کتاب راهنمای جامع شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم پس از 9 سال انتشار پیدا نکردن در دولت تدبیر و امید به طور مجدد منتشر شد.

وی با بیان اینکه این کتاب به همت معاونت صنایع کوچک و روابط عمومی شرکت قم منتشر شد، گفت: انتشار این کتاب در طول سالیان اخیر به تاخیر افتاده بود ولی بنا به درخواست علاقمندان، ذینفعان و بخش خصوصی چاپ این کتاب از بهار سال جاری در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم قرار گرفت و همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک چاپ منتشر شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به اهمیت معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صنایع کوچک قم تاکید کرد: در این کتاب کوشیده شده است تا تمام واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم به همراه حوزه فعالیت و نوع تولیدشان به مخاطب معرفی شود.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این اثر توانمندی‌های سرمایه‌گذاری استان و همچنین شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم معرفی و نقشه‌های هر شهرک و ناحیه به تفکیک درج شده است.

مهندس طیبی اضافه کرد: فعالان بخش بازرگانی و یا علاقمندان به سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کوچک و متوسط در شهرک‌های صنعتی استان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در این کتاب به دست آورند.

وی در پایان یادآور شد: به زودی کتاب راهنمای متقاضیان این شرکت نیز به چاپ خواهد رسید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com