کد خبر ۲۸۲۴۸ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم عنوان کرد

انعقاد 126 قرارداد استقرار واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تحقق برنامه پیش بینی شده این شرکت در سال گذشته برای جذب سرمایه گذار و استقرار متقاضیان در شهرکها و نواحی صنعتی استان را 100 درصد اعلام کرد و از انعقاد 126 قرارداد استقرار واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم عنوان کرد. ‌

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی محمودآباد اظهار کرد: براساس برنامه تدوین شده در سال گذشته این شرکت باید نسبت به جذب سرمایه گذار و استقرار 120 واحد تولیدی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم اقدام می‌کرد.
وی افزود: با تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته این شرکت موفق شد در سال 93 تعداد 126 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد کند و در این بخش شرکت شهرک‌های صنعتی قم موفقیت 105 درصدی تحقق برنامه خود را داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه این تعداد قرارداد زمینی بالغ بر 51 هکتار را به خود اختصاص داده‌اند اضافه کرد: واحدهای متقاضی استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم شامل مواد غذایی، سلولوزی، شیمیایی، فلزی، کانی غیر فلزی، برق و الکترونیک و صنایع چوب است.

وی یادآور شد: این تعداد متقاضی و سرمایه گزاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر می‌شوند ولی شهرک صنعتی شکوهیه با توجه به مزایای خاص خود تعداد بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com