کد خبر ۲۹۵۰۸ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
امام جمعه قم تشریح کرد

نقش سازنده حضرت معصومه (س) در مسیر ولایت

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به فعالیت‌های این حضرت در طول عمرشان، گفت: حضرت معصومه (س) نقش سازنده‌ای در ولایت داشتند.

به گزارش قم نا ، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در بیستمین گردهمایی طلاب، فضلا و ائمه جماعات شهرستان طبس که در مجتمع نرجس خاتون برگزار شد، با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) خدمات بسیاری به دین مبین اسلام داشته‌اند،‌ اظهار کرد: حضرت معصومه (س) نقش سازنده‌ای در ولایت داشتند.

وی افزود: حضرت معصومه (س) مانند حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) به اسلام خدمات بسیاری کرده‌اند که یکی از این فداکاری‌ها دفاع از ولایت امام علی و امام حسین(ع) است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه تاریخ و فراز و فرودهای اسلام حقایق بسیاری را مشخص کرده است، گفت: بانوان نقش مهمی را در اسلام ایفا کرده‌اند، به گونه‌ای که پس از شهادت امام موسی‌کاظم (ع) مردم دچار گمراهی شدند اما حضرت معصومه (س) اجازه ندادند، مردم از مسیر امامت خارج شوند.

سعیدی تصریح کرد: سفر حضرت معصومه (س) از مدینه به قم و برای دیدار امام رضا (ع) نیز نوعی خدمت ایشان به اسلام است، چراکه حضرت معصومه (س) در این مسیر به تبلیغ دین و آموزهای دینی پرداختند.

منبع : فارس

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com