کد خبر ۲۹۵۲۸ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
استاندار قم تأکید کرد

ضرورت تلاش در صیانت از ارزش‌های ایثار و ایثارگری در کشور

استاندار قم گفت: آزادگان اسوه‌های صبر، ایثار و نمادی از ایستادگی یک ملت برای حفظ اصول و آرمان‌های خود است، بنابراین باید در زمینه صیانت از ارزش‌های ایثار و ایثارگری در کشور تلاش کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز که در استانداری برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی، نقش مردم در شکل‌گیری و حفظ نظام اسلامی را مورد تأکید قرار داد.

استاندار قم با اشاره به صبر و مجاهدت آزادگان در طول اسارت، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌های ملت ایران و ایثارگران دانست و افزود: به پشتوانه این ایستادگی و پایمردی ملت امروز ایران اسلامی بر موانع و مشکلات غلبه کرده است.

وی با اشاره به هدف والای ایثارگران در حفظ نظام و اسلام در مقابله با تجاوز دشمن افزود: مراقبت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی مهم‌ترین هدف دلیرمردان نظام جمهوری اسلامی بود.

صادقی با بیان اینکه آزادگان اسوه‌های صبر و ایثار و نمادی از ایستادگی یک ملت برای حفظ اصول و آرمان‌های خود است، بر ضرورت تلاش در زمینه صیانت از ارزش‌های ایثار و ایثارگری در کشور تأکید کرد.

در ابتدای این مراسم یکی از آزادگان سرافزار استان قم به بیان خاطرات از دوران دفاع مقدس و ایام اسارت برای مدیران و کارکنان استانداری پرداخت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com