کد خبر ۲۹۶۲۲ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۸

استاندار و شهردار قم با رئیس مجلس دیدار کردند

استاندار و شهردار قم با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و به ارائه گزارشاتی درباره فعالیت‌ها و اقدامات عمرانی در قم پرداختند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مدیران ارشد استانی قم با رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برای تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی در استان قم برگزار کردند.

مهدی صادقی، درباره جلسه مشترک با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این نشست گزارشی از فعالیت‌های انجام شده به اطلاع رئیس مجلس رسید و همچنین برنامه‌های آتی برای پیشرفت استان قم ارائه شد.

استاندار قم افزود: لاریجانی با بررسی مسائل مطرح شده در جلسه اظهار داشت، پشتیبانی‌های لازم برای توسعه استان قم و رفع مشکلات انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد شهردار قم نیز در رابطه با برگزاری این جلسه عنوان کرد: بحث‌های زیرساختی و توسعه‌ای قم در جلسه مطرح شد به طور مثال بحث راهکارهای تقویت ارائه خدمات شهری به شهروندان پردیسان بررسی شد.

وی افزود: با توجه به حمایت‌های لاریجانی مقرر شد تا شهرداری سریع‌تر بتواند دسترسی‌ها را به شهرک پردیسان آسان کند.

سقائیان‌نژاد افزود: گزارش‌هایی درباره مراحل تکمیل بلوارهای مرجعیت و زائر قم به رئیس مجلس ارائه شد و وی تأکید داشت که برای رفاه شهروندان باید در انجام کار تسریع شود که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته این دو بلوار تا آخر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تا پایان سال جاری مراحل آماده سازی 400 هکتار فضای سبز در قم انجام می‌شود.

شهردار قم گفت: با مساعدت‌های رئیس مجلس مقرر شد تا به مسائل بافت فرسوده و زیست محیطی شهر قم رسیدگی مطلوبی شود و همچنین در خصوص درآمدهای شهرداری تدابیری صورت گیرد.

محسن بهشتی مدیرکل راه وشهرسازی استان قم نیز که در این جلسه حضور داشت در پایان نشست با تشکر از حمایت‌های لاریجانی گفت: موضوع چگونگی تقویت زیرساخت‌های اصلی قم در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

بهشتی تصریح کرد: باید توجه داشت در شهرک پردیسان سکونت از ارائه خدمات پیشی گرفته بود و با توجه به تاکید رئیس مجلس مقرر شد تا هماهنگی بین سازمان‌های مربوطه برای تقویت خدمات‌رسانی به حدود 120 هزار نفر ساکنان شهرک پردیسان بیشتر انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: تقویت ارائه خدمات روبنایی و بهسازی بافت فرسوده و موضوع انتقال آب لازم برای ساخت بزرگ‌ترین فضای سبز شهر قم که در مجاورت شهرک پردیسان است از دیگر نکاتی بود که در جلسه امروز مسئولان استان قم با رئیس مجلس مطرح و بررسی شد.

بهشتی با بیان اینکه پل پردیسان در اختیار پیمانکار قرار گرفته افزود: منابع مالی برای تکمیل پل پردیسان تأمین شده و هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا با رفع معارضان در این پروژه زمینه تکمیل این پل تا آخر سال جاری فراهم شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: با توجه به پشتیبانی‌های رئیس مجلس و هماهنگی بین دستگاه‌ها زمینه برای تسریع در پروژه‌های عمرانی قم فراهم شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com