کد خبر ۲۹۶۶۹ انتشار : ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی قم:

۲۰ پروژه ناتمام آبفای روستایی قم با هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی تکمیل شد

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های آبفار استان قرار داشت که با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی ۲۰ پروژه نیمه‌تمام به اتمام رسید.

به گزارش قم نا ،  علی‌جان صادق‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستایی قم پرداخت و اظهارداشت: مهم‌ترین وظیفه این سازمان تامین و تهیه آب سالم بهداشتی و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در مناطق روستایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با بیان اینکه تلاش شده از ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد در راستای حل مشکلات مردم استفاده کنیم، عنوان کرد: سیاست‌های کلی که در شرکت آب و فاضلاب روستایی پیگیری شده است بحث مدیریت مصرف بود که شامل جلوگیری از انشعابات غیر مجاز، هدر رفت آب و جلوگیری از هدر رفت منابع از طریق خطوط انتقال و مخازن ذخیره است.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیز از مواردی است که مورد توجه قراراست، خاطرنشان کرد: حدود 20 پروژه قابل توجه طی دو سال گذشته با اعتبار 40 میلیارد تومان اعتبار تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

صادق‌پور افزود: در سال 92-93 مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده مربوط به کهک و روستاهای آن بود که شهر کهک حدود 1 ساعت آب داشتند و همین وضعیت سبب نارضایتی مردم شده بود در همین زمینه با تلاش مدبرانه مسئولان استان این وضعیت مدیریت شد و 10 کیلومتر خط انتقال و دو ایستگاه پمپاژ برای این پروژه ساخته شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم مهمترین پروژه در بخش فاضلاب را پروژه روستای خورآباد اعلام کرد و افزود: این پروژه باهمت مسئولان استان افتتاح شد و تمام مشترکان و ساکنان آن روستا همزمان به شبکه فاضلاب روستایی متصل شدند.

وی گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار داشت که با اعتبار 400 میلیارد تومانی 20 پروژه نیمه‌تمام به اتمام رسید و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com