کد خبر ۲۹۷۳۳ انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

بهره‌بردای از مانیتورینگ کل استان قم در هفته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان قم گفت: طبق برنامه‌‌ریزی صورت گرفته هر ماه یکی از کلانتری‌ها به سیستم پایش تصویری مجهز شده و در هفته نیروی انتظامی نیز شاهد به بهره‌برداری رسیدن مانیتورینگ کل استان خواهیم بود.

به گزارش قم نا ، کاظم مجتبایی ظهر امروز در مراسم مراسم افتتاح پایش تصویری کلانتری 17 شهید بهشتی قم که با حضور استاندار قم و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد با اشاره به اینکه در استان قم امنیت هوشمند با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: امنیت هوشمند یکی از اهداف فرماندهی انتظامی استان قم است و در سال جاری در این خصوص برنامه‌های ویژه‌ای به مرحله اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به برنامه نیروی انتظامی استان در خصوص تجهیز کلانتری‌ها به دوربین‌های هوشمند اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته هر ماه یکی از کلانتری‌ها به سیستم پایش تصویری مجهز شده و در هفته نیروی انتظامی نیز شاهد به بهره‌برداری رسیدن مانیتورینگ کل استان خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان قم افتتاح سیستم مانیتورینگ مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و گفت: بهره‌گیری از مانیتورینگ و امنیت هوشمند در پیشگیری از وقوع جرم از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین سرعت و دقت در کشف جرائم را ارتقاء می‌دهد.

وی با بیان اینکه سیستم‌های به روز موجب ارتقای عملکرد در دو بخش کشف و کنترل جرم می‌شود، اظهار کرد: پلیس با بهره‌مندی از تجهیزات الکترونیکی، مقابله فیزیکی با جرم و فرسایش نیروی انسانی را کاهش داده و این برنامه قطعا افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

مجتبایی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که سومین کلانتری در استان قم به سیستم پایش تصویری مجهز می‌شود، گفت: کلانتری شهید بهشتی قم در سال گذشته مدال طرح مدیریت کیفیت ناجا را به خود اختصاص داده و از نظر جمعیت زیرپوشش و کنترل جرم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی همچنین از اختصاص 50 دستگاه موتورسیکلت به ناوگان موتورسواری پلیس قم با حمایت استانداری خبر داد و گفت:‌ از رسانه‌ها نیز که در زمینه ارائه اطلاعات دقیق و اخبار مربوط به فعالیت‌های پلیس که موجب اطمینان بخشی به مردم می‌شوند اقدام می‌کنند تقدیر می‌کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com