کد خبر ۳۱۰۹۶ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

پلیس قم در رتبه دوم کشور

فرمانده انتظامی استان قم از بهبود عملکرد نیروی انتظامی قم در کسب رضایتمندی مردم خبر داد و گفت: پلیس قم در این بخش هشت رتبه پیشرفت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار کاظم مجتبایی امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با آیت‌الله‌ علوی‌گرگانی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی قم گفت: نیروی انتظامی استان از سال گذشته تا امسال از رتبه 10 با هشت پله صعود به رتبه دوم ارتقا پیدا کرده است و عملکرد این نیرو در کسب رضایت‌مندی مردم رشد قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: استان قم همچنین یکی از سه استان قرآنی کشور برخوردار از بیشترین حافظان و قاریان است و در ابتدای سال نیز به دلیل عملکرد مناسبش توانسته مورد تقدیر قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: موفقیت‌های امروز نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف مرهون نصایح و تذکرات علما بوده است.

مجتبایی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری اظهار کرد: شعار امسال اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش است.

وی برخورداری پلیس از اقتدار را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: با کسانی که آرامش و امنیت جامعه را بر هم می‌زنند برخورد جدی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: اما پلیس این برخورد را باید با همدلی و مهربانی انجام دهد زیرا اگر همدلی و همزبانی نباشد ما نمی‌توانیم به خوبی به وظایف خود عمل کنیم.

مجتبایی با بیان اینکه پلیس باید به جایگاه خود آگاه باشد اذعان کرد: همانگونه که پیامبر اعظم (ص) بر تشکیل حکومت اسلامی تاکید داشتند ما نیز سعی می‌کنیم تا با برقراری نظم و امنیت آرامش و آسایش را برای امت اسلامی فراهم کنیم.

این مسئول اظهار کرد: همانگونه که عده‌ای در زمان پیامبر (ص) کارشکنی کردند فرزندان و پیروان آنها نیز که ادامه نسل آنها هستند امروز این مسئله را بر نمی‌تابند و در جامعه مشکل‌آفرینی می‌کنند و به امنیت و آسایش مردم لطمه می‌زنند.

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: برنامه‌های امسال در هفته نیروی انتظامی به شکلی اجرا می‌شود که سهم فرهنگ‌سازی و برنامه‌های اجتماعی در آن بیشتر است.

مجتبایی با تاکید بر رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران مخلصی باشیم و به وظایف خود به طور صحیح عمل کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com