کد خبر ۲۹۷۵۸ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
در برابر حوادث و برق‌گرفتگی؛

۲۰ بوستان منطقه یک قم ایمن‌سازی شد

سرپرست شهرداری منطقه یک قم از ایمن سازی ۲۰ بوستان در این منطقه خبر داد و گفت: آب‌نماهای منطقه یک قم در برابر حوادث و برق‌گرفتگی ایمن شده‌اند.

به گزارش قم نا ، علیرضا مظفری اظهار داشت: با توجه به اینکه ۲۰ بوستان منطقه یک قم از ایمنی لازم برخوردار نبود، اقدامات لازم برای ایمن سازی بوستان‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: اقدامات انجام گرفته برای افزایش ایمنی بوستان‌ها شامل حفر چاه ارت‏، نصب میله ارت‏، نصب فیوز، نصب محافظ جم و کلید اتوماتیک می‌شود.

سرپرست شهرداری منطقه یک قم اضافه کرد: در این راستا ۴۳ چاه ارت‏، ۱۲۵ میله ارت، ۳۰۳ فیوز، ۲۷۸ محافظ جم، ۱۰ کلید اتوماتیک نصب شده است.

وی بیان کرد: برای افزایش ایمنی آبنماهای منطقه یک قم اقدامات لازم انجام گرفته، همچنین کلید پایه چراغ‌ها نیز بصورت کامل کنترل شده و نواقص فنی آنها برطرف شده است.

مظفری گفت: درخواست طراحی سیستم روشنایی جدید برای هشت بوستان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان داده شده است.

وی در خصوص برخی از پروژه‌های اجرایی در منطقه یک قم نیز افزود: ادامه خیابان محتشم کاشانی و اتصال به کمربندی امام علی(ع) در حال اجرا است که بخشی از مشکلات مالکیتی این محدوده رفع شده است.

سرپرست شهرداری منطقه یک قم ادامه داد: بوستان اطلس در خیابان باجک سه‏‌، بوستان یاران مقابل گلزار شهدا، بوستان شهدای نوبهار و بوستان محله دولتخانه در منطقه یک در حال احداث است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com