کد خبر ۳۱۷۹۸ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴
مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداری قم خبر داد؛

ايجاد شهرك خدمات خودرويی در ميدان شهيد رجايی

علیرضا مظفری مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و ساماندهي مشاغل شهرداري قم از ايجاد شهرك خدمات خودرويي در راستاي ساماندهي اصناف مربوط به خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عليرضا مظفري با اشاره به اقدامات انجام شده در راستاي ايجاد شهرك خدمات خودرويي گفت: با توجه به ازدحام اتومبيل‌ها، نمايشگاه‌ها، نمايندگي‌ها، تعميرگاه‌هاي مجاز و ساير تعميرگاه‌ها در هسته مركزي شهر مقرر شد تا ايجاد شهرك خودرويي در دستور كار قرار گيرد.

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و ساماندهي مشاغل شهرداري قم با بيان اينكه با اين اقدام، اصناف مربوط به خودرو ساماندهي مي‌شوند، خاطرنشان كرد: براي ساماندهي اين صنف فعاليتي را شروع كرديم و ۳۳ هكتار زمين در ميدان شهيد رجايي آماده شده و قرارداد با بخش خصوصي براي ايجاد اين شهرك منعقد شده است.

وي با بيان اينكه اقدامات اوليه براي ايجاد شهرك خدمات خودرويي انجام شده است عنوان كرد: پس از تأييد نقشه ايجاد اين شهرك وارد مرحله اجرايي خواهد شد.

مظفري با اشاره به اهداف ايجاد اين شهرك اظهار كرد: اصناف مرتبط با خودرو معمولاً در خيابان‌هاي پر تردد هستند و پياده‌روها را نيز اشغال كرده‌اند و همچين موجب ايجاد محدوديت‌هاي ترافيكي شده‌اند از اين رو شهرك خدمات خودرويي ايجاد مي‌شود تا مكان مناسبي براي ادامه فعاليت اين صنف باشد.

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و ساماندهي مشاغل شهرداري قم تصريح كرد: با توجه به اينكه انجام چنين كاري هزينه‌بر و سنگين است بنابراين زمان زيادي مي‌طلبد تا به بهره‌برداري برسد و اميدواريم تا چهار سال آينده شهرك خدمات خودرويي آماده بهره‌برداري شود.

وي يادآور شد: هزار و ۶۰۰ واحد تجاري براي اين شهرك پيش‌بيني شده كه ساخت و محوطه‌سازي و فضاي عمومي آن زمان و هزينه زيادي را مي‌طلبد.

منبع: شهر نیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com