کد خبر ۲۹۷۶۱ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۹

بخش نخست جاده قم- نیزار افتتاح شد

استاندار قم با حضور در جاده جدید قم- نیزار بخش نخست این پروژه را به طول ۷ کیلومتر افتتاح کرد.

به گزارش قم نا ، سیدمهدی صادقی صبح امروز در چارچوب برنامه های هفته دولت به همراه مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران استان در گلزار شهدای روستای طایقان قم حاضر شد و به مقام شهدای شامخ شهدای این منطقه ادای احترام کرد.

استاندار قم در ادامه با حضور در جاده جدید قم- نیزار بخش اول این پروژه را به طول 7 کیلومتر افتتاح کرد.

در مراسم افتتاح بخش دوم قطعه اول محور قم نیزار مدیر راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه پروژه قم نیزار از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 74 به قم است اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده احداث بخش دوم قطعه اول این محور از اسفند ماه 1390 آغاز شد و در تیرماه 94 با اعتبار 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

محسن بهشتی افزود: علاوه بر احداث راه که در طول این پروژه یک دستگاه پل 8 متری، 3 دستگاه پل بزرگ و 15 دستگاه پل آب رو، ایمن سازی این مسیر و نصب تابلوهای اطلاعاتی صورت گرفته است تا هنگام بهره برداری مشکلی در استفاده از آن وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: پروژه محور قم- نیزار پس از اجرا در نهایت منجر به کاهش طول سفر به میزان 20 کیلومتر و کاهش مصرف سوخت می شود و در آستانه تکمیل نهایی است.

بهشتی خاطرنشان کرد: این پروژه همچنین کاهش تصادفات در این محور به همراه خواهد داشت.

استاندار قم همچنین از پروژه های سیمان نیزار و آبرسانی به 10 روستای بخش سلفچگان نیز بازدید کرد و سپس برای شرکت در جلسه شورای اداری عازم  بخش  منطقه اقتصادی سلفچگان شد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com