کد خبر ۲۹۷۶۲ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
سرپرست هیئت کاراته قم :

میزبانی دور پایانی اردوی تیم ملی کاراته به قم واگذار شد‌

سرپرست هیئت کاراته استان قم گفت: میزبانی دور پایانی اردوی تیم ملی کاراته به قم واگذار شد و تیم ملی کاراته پس از پایان این اردو راهی ژاپن می‌شود.

به گزارش قم نا ، علیرضا برخورداری اظهار داشت: پس از 3 مرحله موفقیت آمیز برگزاری اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در تیرماه امسال، ملی پوشان کاراته از امروز بار دیگر در قم اردو می‌زنند.

وی افزود: تیم ملی کاراته خود را برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در یوکوهامای ژاپن آماده می‌کند و پیش از حضور در این مرحله از اردو در مسابقات کاراته بین المللی جام وحدت و دوستی شرکت کرده است.

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: قم پیش از این در 3 نوبت میزبانی از اردوی تیم ملی را بر عهده داشت که نخستین مرحله آن در دهه سوم خرداد، دومین مرحله در هفته نخست تیر بوده است و سومین مرحله در هفته پایانی تیرماه بود.

برخورداری بیان کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی از امروز در خانه کاراته استان قم واقع در مجموعه ورزشی راحله آغاز می‌شود و تا روز شنبه 7 شهریور به طول می‌انجامد.

وی عنوان کرد: تیم ملی کشورمان قرار است پس از پایان اردو در قم برای حضور در مسابقات آسیایی ژاپن راهی این کشور شود و از استان قم 2 نفر شامل امیر مهدی‌زاده به عنوان کاراته کا و غلامرضا دباغیان به عنوان سرمربی در کادر این تیم حضور دارند.

سرپرست هیئت کاراته قم تصریح کرد: مهدی‌زاده در مسابقات جام وحدت و دوستی ارومیه موفق به کسب نشان طلا شد و پس از کسب نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون، شانس زیادی برای کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در اختیار دارد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com