کد خبر ۲۹۹۲۸ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
معاون توسعه ورزش استان قم خبر داد

آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت وزنه‌برداری استان قم

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز ثبت نام افراد واجد شرایط برای کاندیداتوری ریاست هیئت وزنه‌برداری قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، روح‌الله رمضانی اظهار کرد: با تغییر و تحولاتی که در هیئت وزنه‌برداری قم صورت گرفت اکنون این هیئت با حضور محمدحسین شجاع‌فرد از پیشکسوتان قدیمی این رشته به صورت سرپرستی اداره می‌شود و در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر اساس تبصره دو ماده هفت آیین‌نامه هیئت‌های ورزشی در نظر دارد از متقاضیان احراز پست ریاست هیئت وزنه‌برداری قم ثبت نام به عمل آورد، به همین منظور علاقمندان می‌توانند با توجه به شرایط در نظر گرفته شده برای این منظور اقدام کنند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: از علاقمندان واجد شرایط دعوت می‌شود به منظور ثبت نام و ارائه مدارک خود از زمان نشر آگهی به مدت یک هفته تا دوازدهم شهریور ماه به دفتر امور مجامع هیئت‌های ورزشی قم مستقر در ساختمان اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند.

وی در ادامه به شرایط کاندیداها اشاره کرد و افزود: اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، تابعیت ایرانی، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 30 سال سن و دارا بودن تحصیلات فوق‌دیپلم از جمله این شرایط محسوب می‌شود.

رمضانی در ادامه با اشاره به مدارک مورد نیاز کاندیداها برای ثبت‌نام انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان قم افزود: تکمیل فرم ثبت‌نام، فتوکپی از صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروهای مسلح از مدارک مورد نیاز به هنگام ثبت‌نام به شمار می‌روند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: تصویر آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس، برنامه پیشنهادی شامل کوتاه مدت و میان مدت همراه با نحوه تامین منابع مالی هیئت و معرفی یا پیشنهاد دبیر و نایب رئیس هیئت از جمله اقدامات دیگری است که کاندیداها باید انجام بدهند.

وی راجع به تغییر و تحولات در هیئت وزنه‌برداری استان قم تصریح کرد:‌ بعد از تغییراتی که این هیئت داشت با تصمیم اداره کل ورزش و جوانان و موافقت فدراسیون وزنه‌برداری، چهره قدیمی و با سابقه وزنه‌برداری قم یعنی محمدحسین شجاع‌فرد مسئولیت سرپرست هیئت وزنه‌برداری را عهده‌دار شد.

رمضانی بیان کرد: شجاع‌فرد از سالیان گذشته مسئولیت ریاست این هیئت ورزشی را بر عهده داشته و در سال 1392 بعد از سال‌ها خدمت به وزنه‌برداری قم به دنبال برگزاری مجمع انتخابات این هیئت ورزشی، مسئولیت آن را به کاندیدای منتخب اعضای مجمع یعنی علی محمد‌پوراصل سپرد.

وی افزود: مجمع قبلی انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان قم با هدف تعیین رئیس جدید این هیئت در بیست و هفتمین روز اسفند ماه سال 92 برگزار شد و طی آن در پایان رقابت سه کاندیدا برای رسیدن به ریاست هیئت وزنه‌برداری، در نهایت علی محمدپور برای این مسئولیت انتخاب شد اما وی امسال از مسئولیت خود کنار رفت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com