کد خبر ۲۹۸۹۱ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸
وزير دادگستري:

خانواده شهدا مايه افتخار، عزت و برکت هستند

وزير دادگستري در ديدار با خانواده هاي معظم شهداي قم گفت: خانواده هاي معظم شهدا مايه افتخار، عزت، برکت و لطف خداوند متعال در حق جامعه اسلامي هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، وزير دادگستري همزمان با هفته دولت در سفر به قم به همراه مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم ضمن ديدار با خانواده معظم شهيدان آقا محمدي و احمدي گفت: خداوند به يمن شهادت عزيزان شما که سرمايه هاي اصلي و عظيم و ارزشمند کشور هستيد و به يمن صبر و ايثار خانواده معظم شهدا و دفاع ايشان از آرمان ها ملت ما را مورد لطف قرار داده است.
وي تاکيد کرد: امروز با وجود وضعيت آشفته، فساد و ناامني در جهان ايران اسلامي با رهبري مقتدر، حکيم و فرزانه در داخل و خارج از مرزهاي ايران اسلامي جايگاه ممتاز و عالي را دارد و اين همه به برکت شهدا مي باشد.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي افزود: اکنون وظيفه ماست که در راه و مسير شهدا که مسير عزت و افتخار است گام برداريم و حرمت خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را حفظ کنيم، حفظ اين حرمت؛ يعني تقويت و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت؛ يعني اين که راه شهادت راه عزت است و خانواده معظم شهدا و ايثارگران نزد ملت ايران عزيز هستند.
وزير دادگستري افزود: امروز با هماهنگي هاي مدير کل بنياد استان قم توفيق يافتيم تا در ايام هفته دولت خدمت شما خانواده هاي معظم شهدا باشيم، از شما طلب دعاي خير براي موفقيت مسوولان در انجام وظايف شان را داشته باشيم. امروز ما به وجود شهدا و خانواده معظم ايشان افتخار مي کنيم و خوشحاليم که کشور مملو از عطر شهادت و ايثار است.
وي ضمن گرامي داشت هفته دولت و سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر تاکيد کرد: اين دو شهيد بزرگوار معلمان اين دولت و دولت هاي جمهوي اسلامي هستند و ما وظيفه داريم که راه شهدا خصوصا راه اين شهيدان را ادامه دهيم.
شهيد سعيد احمدي در سن 18 سالگي و در سال 64 در عمليات والفجر 8 در منطقه فاو و برادرش داوود احمدي در سن 24 سالگي در سال 78 توسط ضد انقلاب در دهلران ايلام به درجه رفيع شهادت نايل آمدند.
شهيد محمود آقامحمدي در سن 21 سالگي در سال 64 توسط ضدا نقلاب در کردستان و علي آقا محمدي در سن 17سالگي در سال 61 در عمليات بين المقدس در شلمچه به درجه شهادت نايل آمدند.

منبع : موج 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com