کد خبر ۲۹۹۳۷ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
رئیس هیئت کونگ فوی قم :

مقام سوم کونگ فو کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم از مقام سوم کونگ فو کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد رشید اظهار داشت: رقابت‌های کونگ فوی قهرمانی کشور روز گذشته در زنجان به کار خود پایان داد و تیم کونگ فوی استان قم موفق شد مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.

وی افزود: ورزشکاران قمی در این مسابقات توانستند ۴ مدال را به دست آورند که ۲ مدال از این تعداد، طلا و ۲ مدال دیگر برنز بود و به تیم کونگ فوی قم کمک کرد که در جمع ۳ تیم بر‌تر کشور قرار گیرد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم گفت: در مسابقات برگزار شده و در دسته منهای ۸۳ کیلوگرم، مهدی شکاری از تیم کونگ فوی قم نمایش فوق العاده‌ای داشت و توانست با پیروزی بر حریفان خود در این دسته صاحب عنوان نخست شود.

رشید بیان داشت: در دسته به اضافه ۱۰۳ کیلو تیم کونگ فوی قم صاحب دومین مدال طلا شد و محمد امیری موفق با پیروزی بر حریف خود در فینال صاحب مدال طلا شود.

وی عنوان کرد: در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم، سجاد قربانی از تیم کونگ فوی قم با شکست برابر حریف خود در نیمه نهایی موفق به راهیابی به فینال نشد و در ‌‌نهایت به مدال برنز رسید.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم تصریح کرد: در وزن منهای ۱۰۳ کیلوگرم نیز امیر کتابی نماینده کونگ فوی قم بود که در ‌‌نهایت با کسب مدال برنز به کار خود خاتمه داد.

رشید افزود: تقویم کاری هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی تا پایان سال ۹۴ تدوین می‌شود و بلافاصله به مرحله عملیاتی می‌رسد زیرا تخصیص اعتبارات با برنامه‌های هیئت کونگ فو نسبت مستقیم دارد و نمی‌خواهیم در این زمینه از هیئت‌های ورزشی دیگر عقب بمانیم.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com