کد خبر ۲۹۹۷۷ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
شورا رای به تغییر نداد

ترکیب مسئولان روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر قم تغییر نکرد

همزمان با آغاز فعالیت شوراهای اسلامی شهر در سال جدید فعالیت، جلسه انتخاب روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر قم برگزار شد و مسئولان کمیسیون ها مشخص و برای یک سال فعالیت دیگر مجوز گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، این جلسه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم برگزار شد که مسئولان کمیسیون ها مشخص و برای یک سال فعالیت دیگر مجوز گرفتند.
بنا بر این گزارش طبق جلسه غیرعلنی که برگزار شد حجت الاسلام آتش زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، مصطفی سعادت طلب رئیس کمیسیون زیربنایی، محمود مسگری رئیس کمیسیون حقوقی، عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری و حجت الاسلام روحانی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند.
چندی پیش نیز شورا اعضای هیت رئیسه جدید را انتخاب کرد که در این انتخابات پرحاشیه ولی الله بیاتی با 18 رای به عنوان رئیس شورا، حسن بختیاری به عنوان نائب رئیس، مصطفی ملایی و طوبی حجازی به عنوان منشی جلسات و عواطف رستمی به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.
پیش از برگزاری این جلسه محسن عابدینی پور عضو شورای اسلامی شهر با انتقاد از عملکرد برنامه های هیئت رئیسه ادعا کرده بود که مصوبات شورا در جای دیگر بسته می شود.
در انتخابات هیئت رئیسه علاوه بر عابدینی پور، الهام ارجمند و وحید شایسته نیک نیز به نشانه اعتراض شرکت نکرده بودند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com