کد خبر ۲۹۹۸۳ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار دبیرکل نجباء مطرح کرد

وحدت گروه‌های مقاومت و ایستادگی در جبهه واحد در برابر جریان تکفیر

یکی از مراجع تقلید بر حفظ وحدت گروه‌های مقاومت در مقابله با جریان تکفیر در منطقه تاکید کرد و گفت: نیروهای مقاومت باید در یک خط و مسیر واحد از اسلام ناب دفاع کنند و پیروی ایشان از مرجعیت و ولایت فقیه از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی گروه مقاومت اسلامی نجباء، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی در دیدار دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء پس از استماع گزارش ارائه شده در خصوص اوضاع سوریه و عراق اظهار کرد: خداوند وعده پیروزی حق بر باطل را وعده داده است و وعده خدا قطعا محقق خواهد شد.

وی با اشاره به سخنی از نبی مکرم اسلام تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانیم که دعاگوی شما باشیم و دعا وقتی با عمل همراه باشد به نتیجه می‌رسد.

این مرجع تقلید با ابراز خرسندی از دیدار با دبیرکل و معاون مقاومت اسلامی نجباء و دیگر فرماندهان این گروه مقاومت اظهار کرد: پیام و کلام شما و پیروزی‌هایی که در برابر جریان تکفیر در سوریه و نیروهای داعش در عراق به دست آورده‌اید مایه بشارت و خرسندی است.

وی در ادامه بر حفظ وحدت گروه‌های مقاومت در مقابله با جریان تکفیر در منطقه تاکید کرد و گفت: نیروهای مقاومت باید در یک خط و مسیر واحد از اسلام ناب دفاع کنند و پیروی ایشان از مرجعیت و ولایت فقیه از اهمیت زیادی برخوردار است.

آیت‌الله علوی گرگانی در پایان سئوالاتی را در خصوص اقدامات نیروهای بعثی در عراق و همچنین وضعیت حضور داعش و تکفیری‌ها در عراق و سوریه مطرح کرد و از سوی دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا اوضاع منطقه برای ایشان تشریح شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com