کد خبر ۳۰۴۶۵ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم خبر داد :

کاهش خاموشی های بی برنامه در استان قم

مهدی آهنین پنجه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از کاهش 25 درصدی انرژی توزیع نشده در استان قم خبر داد و اظهار داشت: انجام سرویس های دوره ای و تعمیرات به موقع به روش خط گرم از جمله عوامل کاهش خاموشی ها در استان قم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی آهنین پنجه با اعلام کاهش 17 درصدی  تعداد خاموشی های بی برنامه و همچنین کاهش 25 درصدی انرژی توزیع نشده نسبت به مدت مشابه سال قبل (از فروردین تا پایان مردادماه) خاطرنشان کرد: بر اساس آمار دیسپاچینگ و فوریت های برق قم ،عمده عوامل خاموشی ها ی بی برنامه 20 کیلو ولت  ناشی از  شرایط نامساعد جوی و بر اثر باد و طوفان و یا برخورد پرندگان و شاخه های درختان با شبکه صورت می گیرد که بیشتر این قطعی های برق گذرا و در حد چند دقیقه  ثبت گردیده است.

آهنین پنجه همچنین از بررسی خطوط پرعارضه و بحرانی در استان قم خبر داد و تصریح کرد:در سال گذشته از مجموع تعداد 170 فیدر 20 کیلوولت در قم تعداد 10 فیدر شامل خطوط پرعارضه بوده است که خوشبختانه امسال با تمهیدات و تلاش همکاران توانسته ایم این تعداد را به 5 فیدر کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم انجام سرویس های دوره ای و تعمیرات به موقع به روش خط گرم(برقدار) و همچنین نصب تجهیزات حفاظتی و مانوری و افزایش قدرت مانور فیدرهای فشار متوسط را از جمله عوامل کاهش خاموشی ها در استان قم عنوان کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com