کد خبر ۳۰۰۵۶ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
جانشین تولیت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع):

موسسه دارالحدیث از بازتاب خوبی در جهان اسلام برخوردار است

جانشین تولیت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) گفت: موسسه دارالحدیث نقش خوبی را در زمینه ترویج علوم آل محمد(ص) داشته، با توجه به اینکه موسسه از بازتاب خوبی در جهان اسلام برخوردار بوده، ابلاغ شد تا از موسسه بازدید صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مدیران آستان حضرت ابوالفضل العباس(ع) ظهر امروز از موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بازدید کردند، سیدعدنان موسوی، معاون تولیت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) به همراه جمعی از معاونان و مسئولان بخش‌های مختلف عتبة العباسیه با آیت‌الله محمدی ری شهری در مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث دیدار کردند.

این هیئت از مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث، کتابخانه تخصصی علوم حدیث و بخش‌های پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث بازدید کردند و با حضور در مزار دو شهید مدفون در دارالحدیث یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

سیدعدنان موسوی، معاون و جانشین تولیت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) ضمن ابلاغ سلام تولیت عتبة العباسیه به محضر آیت‌الله محمدی ری شهری، خواستار تبادل تجربیات و انجام تعاملات مشترک، به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت بالای موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث و دانشگاه قرآن و حدیث شد.


موسوی در حاشیه این بازدید گفت: بنا بر دعوت رسمی آیت‌‌الله ری شهری، تولیت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به این مکان آمدیم تا با بخش‌های مختلف آن آشنا شده و در این زمینه گفت‌وگو و تبادل نظر داشته باشیم و بستر همکاری مشترک را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از سوی تولیت حرم حضرت عباس(ع) دستور تشکیل هیئتی داده شد که در ابتدا به شهر ری و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مشرف شدند.

جانشین تولیت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) یادآور شد: جلساتی با آیت‌الله ری شهری در زمینه‌های مختلف هدایا، نذورات، پشتیبانی فکری و فرهنگی و... در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد که در آن جلسه دعوت شد تا از موسسه دارالحدیث در قم بازدید داشته باشیم، البته تولیت حرم حضرت عباس(ع) تاکید جدی داشت که از موسسه دارالحدیث نیز بازدید داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز با بخش‌های مختلف دانشگاه آشنا شدیم، در جلسه امروز با معاونان و ریاست مرکز بخش‌های مختلف دانشگاه تشریح شد که امیدواریم بتوانیم در این زمینه همکاری داشته باشیم.

موسوی با اشاره به نقش موسسه دارالحدیث در ترویج علوم آل محمد(ص) گفت: موسسه نقش خوبی را در این زمینه داشته، با توجه به اینکه از بازتاب خوبی در جهان اسلام برخوردار بوده، ابلاغ شد تا از مؤسسه بازدید صورت گیرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com