کد خبر ۳۰۰۸۸ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۷
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

کسب رتبه برتر 4 فیلم دانش‌آموزان قمی در جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: چهار فیلم دانش‌آموزان قمی حائز رتبه برتر کشوری در جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان سراسر کشور شد و 6 فیلم به عنوان فیلم‌های برگزیده معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ناصر حمزه‌ای با اشاره به موفقیت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: دانش‌آموزان استان از استعداد فراوانی برخوردار هستند به طوری که در مسابقات مختلف شاهد کسب افتخارات مختلف از سوی این دانش‌آموزان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان استان قم در سی و سومین مسابقات فرهنگی و هنری و پانزدهمین مسابقات پرسش مهر افتخارات قابل توجهی به دست آوردند، به طوری که 6 نفر مقام برتر کشوری را در پانزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری کسب کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه دانش‌آموزان استان قم 15 عنوان برتر و برگزیده در بخش هنرهای دستی و تجسمی از آن خود کردند گفت: دانش‌آموزان قمی موفق به کسب پنج رتبه اول، یک رتبه دوم، دو رتبه سوم و هفت برگزیده کشوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: نمایش عروسکی جانباز از دبیرستان پسرانه هنرهای زیبا و نمایش عروسکی ناله از دبیرستان پسرانه نمونه دولتی شهید فهمیده رتبه اول کشوری را کسب کردند.

حمزه‌ای عنوان کرد: 61 هزار و 596 نفر در مقطع ابتدایی، 49 هزار و 509 نفر در مقطع متوسطه اول و 42 هزار و 329 نفر در مقطع متوسطه دوم در بخش سرود همگانی رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

این مسئول با اشاره به بخش فیلم کوتاه گفت: 12 فیلم کوتاه از دانش‌آموزان فیلم‌ساز استان قم از سوی هیئت داوران چهارمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان سراسر کشور انتخاب شد که چهار فیلم رتبه برتر کشوری را کسب کردند و 6 فیلم به عنوان فیلم‌های برگزیده معرفی شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان قمی در بخش فرهنگی و ادبی در رشته شعر پنج رتبه، داستان پنج رتبه، مطالعه و تحقیق سه رتبه، وبلاگ‌نویسی پنج رتبه، رشته بازی‌های رایانه‌ای 6 رتبه و الکترونیک چهار رتبه را از آن خود کردند.

وی به موفقیت دانش‌آموزان استان قم در مسابقات قرآن و معارف اسلامی اشاره کرد و افزود: در مجموع 53 نفر از دانش‌آموزان استان قم در سی‌وسومین مسابقات قرآن و معارف اسلامی حائز رتبه کشوری شدند و مقام دوم کشوری را در این بخش از آن خود کردند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com