کد خبر ۳۰۲۴۳ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
با حضور جمعی از هنرمندان استان قم

فیلم کوتاه «خلود» اکران شد

فیلم کوتاه خلود، ساخته الهام هادی‌نژاد با حضور جمعی از هنرمندان استان قم اکران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مراسم اکران و تجلیل از عوامل فیلم کوتاه «خلود» با حضور جمعی از هنرمندان استان قم در سالن حوزه هنری برگزار شد.

الهام هادی‌ن‍ژاد، کارگردان فیلم خلود هدف از ساخت این فیلم را به تصویر کشیدن مسئولیت سنگین مادری برای زنان عنوان کرد و گفت: جرقه اصلی این پروژه با توصیه مقام معظم رهبری در خصوص فرزند آوری و حمایت از مادران و ارزش و جایگاه والای آنان در تشکیل جامعه‌ای سالم و با نشاط شکل گرفت و پس از شش ماه نخستین فیلم نامه در این موضوع تهیه شد.

وی ادامه داد: فیلمبرداری این کار از فروردین‌ماه امسال با جمعی از عوامل و هنرمندان قمی آغاز و نقش اول این فیلم را سوده ازقندی عهده‌دار شد.

کارگردان فیلم کوتاه خلود گفت: امکانات این پروژه توسط انجمن سینمای قم و بودجه آن توسط کارگردان تامین شده است و زمان آن نیز 7 دقیقه و 13 ثانیه است که طبق برنامه در چندین جشنواره داخلی و خارجی به رقابت با دیگر آثار خواهد رفت.

رضا ابوذر مدیر انجمن سینمای قم نیز در این مراسم از اعضای سینمای جوان به ویژه بانوان بابت تلاش در راستای تولید آثار فاخر و اثرگذار تقدیر کرد و گفت: سینمای قم همچنان مسیر طولانی برای بهتر شدن آثار را پیش رو دارد.

وی ادامه داد: در بخش نوجوان 12 اثر از قم به جشنواره همدان ارسال شده، که پنج اثر به مرحله داوری راه یافته است.

در ادامه این مراسم از طرف انجمن سینمای جوان از الهام هادی نژاد تقدیر و در ادامه نیز فیلم خلود برای حضار اکران شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com