کد خبر ۳۰۱۳۶ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۱
رئیس پارک علم و فناوری قم خبر داد:

۵۸ شرکت عضو پارک علم و فناوری قم هستند

رئیس پارک علم و فناوری استان قم از عضویت ۵۸ شرکت در این مرکز خبر داد و گفت: این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف از سوی پارک علم و فناوری حمایت می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید حسین اخوان اظهار داشت: ۵۸ شرکت عضو پارک علم و فناوری قم هستند که در فضایی بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع استقرار دارند.

وی ادامه داد: ۲۲ شرکت عضو پارک علم و فناوری قم در مرکز رشد واحدهای فناور پارک یعنی شرکت‌هایی که غیر از علوم انسانی هستند، ۱۸ شرکت در مرکز رشد علوم انسانی و ۱۸ شرکت در پارک علم و فناوری مستقر هستند.

وی گفت: شرکت‌های نوپا در مرکز رشد و شرکت‌هایی که از دوره رشد گذر کرده و به وضعیت با ثباتی رسیده‌اند در پارک علم و فناوری فعالیت می‌کنند.

رئیس پارک علم و فناوری قم بیان کرد: در پارک علم و فناوری خدمات آموزشی از قبیل برگزاری دوره‌های آموزشی تدوین طرح کسب و کار، برگزاری دوره آشنایی با قوانین مالی و معاملاتی و همچنین دوره مشاوره تخصصی شامل مالیاتی و بازاریابی و غیره ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین می‌توان به ارائه خدمات استقرار به صورت اختصاصی جهت پیگیری فعالیت‌ها، ارائه خدمات نمایشگاهی، ارائه تسهیلات مالی و همچنین معرفی به صندوق‌ها و بانک‌های خصوصی و دولتی جهت ارائه تسهیلات مالی اشاره کرد.

اخوان بیان کرد: در سال ۹۲ و ۹۳ نزدیک به یک میلیارد تومان به ۳۰ شرکت تسهیلات مالی از منابع مختلف پرداخت شده است.

وی گفت: با دانشگاه قم، دانشگاه آزاد و دانشگاه ادیان و مذاهب تفاهم نامه همکاری منعقد شده است.

رئیس پارک علم و فناوری قم عنوان کرد: این تصور که پارک صرفا تأمین کننده منابع مالی است امری اشتباه است زیرا تسهیلات مالی یکی از خدمات قابل ارائه در کنار خدمات متنوع است و در کنار آموزش‌هایی که ارائه می‌شود تسهیلات مالی خدمتی جانبی است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com