کد خبر ۲۹۸۹۷ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۹
نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های لیگ اسکیت در قم

نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: رقابت‌های لیگ اسکیت قهرمانی قم در رشته رولر ساکر با معرفی تیم‌های برتر رسما به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدمهدی سلطانی اظهار کرد: اسکیت چندین رشته زیر مجموعه خود دارد که یکی از آنها رولر ساکر است و در قم علاقمندان زیادی در این رشته فعالیت می‌کنند و با توجه به ظرفیت موجود به زودی می‌توانیم در مسابقات کشوری نیز نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: با استفاده از مربیان با دانش و مجرب و همچنین فعال کردن باشگاه‌های این رشته در سطح استان قم، آرام آرام در مسیر رشد و توسعه همگانی و قهرمانی اسکیت گام برمی‌داریم و مطمئنم به زودی جمعیت ورزشکار سازمان یافته این رشته افزایش خواهد یافت.

نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری رقابت‌های لیگ اسکیت رولرساکر قهرمانی قم خبر داد و افزود: این دوره از رقابت‌ها به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) با عنوان جام کرامت به انجام رسید.

وی یادآور شد: بازی‌های لیگ اسکیت رولر ساکر قهرمانی استان قم در حالی با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که از این رشته با عنوان فوتبال اسکیت نیز یاد می‌کنند و این رقابت‌ها با انجام دیدارهای رده‌بندی و فینال تیم‌های برتر و تیم نمونه اخلاق خود را شناخت.

سلطانی خاطرنشان کرد: در تقویمی که اسفند ماه سال گذشته به عنوان برنامه یک‌ساله هیئت اسکیت استان قم به اداره کل ورزش و جوانان قم تقدیم کردیم، ویژه برنامه‌های متنوع و مسابقات مختلف استانی را به مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش‌بینی کرده‌ایم تا اسکیت در قم توسعه یابد.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت اسکیت استان قم،‌ رقابت‌های لیگ اسکیت رولرساکر قهرمانی قم از تیرماه آغاز شد و به شکلی کار را پیش بردیم که حتی مسابقات در ماه مبارک رمضان نیز در پیست اسکیت پرشین مجتمع ورزشی خورشید برگزار شد.

نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم افزود: براساس تصمیم کادر اجرایی هیئت اسکیت استان قم این دوره از مسابقات به صورت رفت و برگشت طراحی و برگزار شد در حالی که بیش از 50 اسکیت‌باز شرکت کننده در قالب شش تیم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کردند.

وی ابراز کرد: هفته پایانی مسابقات نخستین دوره لیگ اسکیت رولر ساکر قهرمانی استان قم همراه با مراسم اختتامیه به مناسبت دهه کرامت و با همین عنوان در پیست اسکیت پرشین برگزار شد و با برگزاری دیدار پایانی و فینال این دوره از مسابقات دوره، تیم فروهر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

سلطانی به ترکیب تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: تیم فروهر با ترکیب سجاد اسلامی، امیر گل‌پرور ، محمد سلم‌آبادی، علی سرکشیک و علی یوسف‌علی‌پور در جایگاه نخست جدول رده‌بندی نهایی این دوره از بازی‌ها ایستاد و بدین‌ترتیب به عنوان قهرمانی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عنوان نایب قهرمانی این دوره از بازی‌های لیگ اسکیت رولر ساکر قهرمانی قم به تیم پویا رسید در حالی که این تیم با ترکیب مرتضی نظری، محمد نظری، مرتضی حلوایی‌، پوریا استاد، امیرتلخابی، محمد سودانی و طاها واحد در میدان رقابت حضور یافت.

نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم در پایان افزود: تیم جوانان نیز که رتبه سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد با ترکیب پوریا اذری، حمیدرضا انیسی، امیرحسین قاسمیان، شهراد شیشه‌ای، علیخداجویان و مجتبی میرزایی به میدان رفت، ضمن اینکه سجاد اسلامی به عنوان آقای‌گل و موثرترین بازیکن این دوره از بازی‌ها معرفی و تجلیل شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com