کد خبر ۳۳۲۴۳ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
دبیر اجرایی کاروان روایت‌گری فتنه خبر داد

میزبانی قم و تهران از کاروان روایتگری فتنه در دهه بصیرت

دبیر اجرایی کاروان روایت‌گری فتنه گفت: 20 روایتگر و کارشناس در 12 نقطه قم و تهران در قالب کاروان روایتگری فتنه به روشنگری ابعاد گوناگون فتنه 88 می‌پردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی افراز در نشست خبری روایت فتنه که در خبرگزاری رسا برگزار شد، اظهار کرد: روایت‌گری فتنه باید بر دوش کسانی باشد که خود مستقیم درگیر برنامه‌های سال 88 بودند.

وی با بیان اینکه کاروان روایتگری فتنه در قم و تهران ایجاد شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه قم محل انتشار جریان فکری فرهنگی در کشور است و تهران پایتخت کشور و شهری بوده که فتنه در آن رخ داده است این کاروان در قم تشکیل شد.

دبیر اجرایی کاروان روایت‌گری فتنه با اشاره به اینکه سال گذشته در 14 نقطه این دو شهر کاروان روایتگری فتنه به صورت طلبگی آغاز به کار کرد، ادامه داد: 20 روایتگر و کارشناس دعوت شدند که امسال نیز در 12 نقطه از قم و تهران این مهم را به عهده بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه فراگیر کردن مسئله فتنه در جامعه از دغدغه‌های این کاروان است، گفت: این برنامه امسال در استان‌های تهران، اصفهان، قم، یزد و خراسان رضوی در دهه بصیرت اجرا می‌شود.

افراز ادامه داد: مخاطبان این برنامه را جوانان دانشجو و دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند و پیش‌بینی می‌شود که شبیه کاروان راهیان نور فراگیر شود.

وی با اشاره به تبلیغات اجرای این طرح در قم خاطرنشان کرد: روحانیون فراوانی برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کردند و استقبال مناسبی صورت گرفته است به گونه‌ای که 300 نفر برای شرکت در این برنامه اعلام آمادگی کردند.

دبیر اجرایی کاروان روایتگری فتنه اضافه کرد: به دلیل محدود بودن این برنامه در حال حاضر فقط می‌توانیم شمار خاصی از این جمعیت را پذیرش کنیم.

وی با یادآوری یوم‌الله 9 دی اظهار کرد: مردم به صورت خودجوش در این روز به حمایت معنوی از نظام پرداختند و نشان دادند که فتنه در این کشور جایگاهی ندارد.

افراز گفت: به دنبال راه افتادن کاروان روایتگری فتنه به صورت طلبگی، واکنش‌های فراوانی صورت گرفت، تا جایی که رسانه‌های ضد انقلاب به دنبال مخدوش و تضعیف کردن این برنامه بودند و همچنین 6 مقاله علیه این کاروان به نگارش درآمد و یکی از سران فتنه نیز بیانیه‌ای علیه این کاروان صادر کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com