کد خبر ۳۰۱۴۳ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۸
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم مطرح کرد

نقش‌آفرینی رزمندگان پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: نقش‌آفرینی رزمندگان پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس سبب شد که با امکانات و تجهیزات نظامی کم، کمترین خسارات به این نظام وارد آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، احمد حسینی، در دیدار با آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: نقش‌آفرینی رزمندگان پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس سبب شد که با امکانات و تجهیزات نظامی کم، کمترین خسارات به این نظام وارد آید.

وی خاطرنشان کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز این افراد در صیانت از آسمان کشور و دفاع از مراکز حساس تلاش کردند و با راه‌اندازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) فعالیت‌ها با برنامه و ساماندهی بیشتر برای تأمین امنیت مرزهای هوایی و صیانت از آسمان کشور در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به اینکه امروز آسمان ایران جزو امن‌ترین آسمان‌ها است، گفت: این امنیت کامل در حالی است که جریان طوفان زده‌ای در کشورهای دیگر منطقه اوضاع را آشفته و خطرناک کرده است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز پدافند هوایی حضرت معصومه(س) در قم گفت: این مرکز به صورت شبانه‌روزی از حرم آل الله، به ویژه منطقه سایت هسته‌ای فردو حفاظت می‌کند و در تلاش است که امن‌ترین شرایط را در منطقه ایجاد کند.

حسینی در پایان تصریح کرد: اگر موفقیتی در عرصه پدافند هوایی کشور به دست آمده، به برکت انقلاب و تعالیم اهل بیت(ع) در کنار همدلی و همزبانی در میان نیروهای مسلح است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com