کد خبر ۳۰۲۴۲ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
با کناره‌گیری محمد جعفری از ریاست

عباس‌زاده سرپرست هیئت بوکس استان قم شد

سرپرست جدید هیئت بوکس استان قم به‌ دنبال تغییر و تحولات در این هیئت ورزشی از سوی فدراسیون بوکس معرفی و برای اداره این هیئت فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بوکس یکی از هیئت‌های ورزشی باسابقه در استان قم محسوب می‌شود که در عرصه رقابت‌های مختلف کشوری و برون‌مرزی موفقیت‌های خوب و قابل توجهی برای ورزش قم کسب کرده و با تغییری که در راس مدیریت آن انجام شده گویا در سایر بخش‌ها نیز به زودی دستخوش تحولاتی خواهد شد.

حدود دو سال قبل در بیستمین روز آبان ماه سال 1392 بود که با برگزاری مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم محمد جعفری رئیس پیشین این هیئت برای سومین دوره متوالی با انتخاب اعضای مجمع این هیئت به ریاست هیئت بوکس قم انتخاب شد.

جعفری که به دلیل تخصص در حرفه پزشکی ورزشی در سطح اول ورزش کشور به ویژه در رشته بوکس مسئولیت‌های دیگری همچون پزشک و بدنساز تیم ملی بوکس ایران، همچنین تدریس در دوره‌های متنوع تخصصی آموزشی مرتبط با این رشته و سرپرستی تیم ملی در مسابقات آسیایی را نیز بر عهده داشته اکنون با کناره‌گیری از هیئت بوکس استان قم جای خود را به فرد دیگری داده است.

تغییر در رأس مدیریت هیئت بوکس استان قم در حالی ایجاد شد که محمد جعفری رئیس این هیئت بعد از فعالیت‌های مثبت و کسب موفقیت‌هایی نظیر کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی رقابت‌های جوانان کشور و چندین موفقیت دیگر با اعلام کناره‌گیری رسمی به فدراسیون بوکس و اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رسما از ریاست این هیئت خداحافظی کرد و سرپرست جدید هیئت بوکس قم معرفی و منصوب شد.

در پی این تغییر در هیئت بوکس استان قم، اداره ‌کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و فدراسیون بوکس به عنوان متولی این رشته ورزشی به این جمع‌بندی رسیدند که با توجه به تغییر در هیئت بوکس قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیئت بوکس قم فرد دیگری به جای جعفری به‌ عنوان سرپرست هیئت بوکس در راس امور قرار بگیرد.

به همین منظور مجید عباس‌زاده از چهره‌های باسابقه، تحصیلکرده، پیشکسوت و با دانش بوکس قم که سابقه خوبی در فعالیت در بخش‌های مختلف این هیئت را در کارنامه دارد و از شناخته‌ شده‌های بوکس قم به‌ شمار می‌رود، به‌ عنوان سرپرست هیئت بوکس استان قم منصوب شد.

ابلاغ سرپرستی هیئت بوکس استان قم از سوی معاونت توسعه ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم به مجید عباس‌زاده سرپرست جدید این هیئت تقدیم شد تا وی سکان هدایت بوکس قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیئت را بر عهده گیرد.

عباس‌زاده در حالی به‌ عنوان سرپرست هیئت بوکس استان قم منصوب شد که از داوران مطرح این رشته نیز محسوب می‌شود و تا زمانی که فدراسیون بوکس برای برگزاری مجمع انتخابات این هیئت برنامه‌ریزی کند، به‌ عنوان سرپرست به جمع خانواده بوکس قم پیوست.

این در حالی است که ثبت‌نام از نامزدهای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت بوکس استان قم باید ظرف مدت سه ماه انجام شود تا مجمع انتخاباتی این هیئت ورزشی با حضور ناطق‌نوری رئیس فدراسیون بوکس به عنوان رئیس مجمع و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس برگزار شود.

در آخرین مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم در بیستمین روز آبان‌ماه سال 1392، 15 رای توسط اعضای مجمع به گلدان جمع آوری آرا اندخته شد در حالی که دو کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت بوکس استان قم در مجمع انتخابات این هیئت ورزشی با یکدیگر رقابت کردند و 13 رای به محمد جعفری اختصاص یافت تا وی بار دیگر رئیس هیئت بوکس استان قم شود و عباس زاده دیگر کاندیدای این هیئت نیز تعداد دو رای اعضای مجمع را به خود اختصاص داد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com