کد خبر ۳۰۳۲۱ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴

سرپرست هیئت بوکس قم منصوب شد‌

سرپرست هیئت بوکس استان قم پس از استعفای رئیس این هیئت ورزشی تا زمان برگزاری مجمع رسمی هیئت بوکس قم منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مجید عباس‌زاده به عنوان سرپرست هیئت بوکس استان قم جانشین محمد جعفری رئیس مستعفی این هیئت شد تا مسئولیت امور این رشته ورزشی تا زمان برگزاری مجمع را بر عهده بگیرد.

محمد جعفری رئیس هیئت بوکس استان قم چندی پیش از سمت خود کناره گیری کرد در حالی که دوره 4 ساله ریاست وی بر این هیئت، هنوز به پایان نرسیده بود.

بر اساس نظر اداره کل ورزش و جوانان و تایید فدراسیون بوکس کشورمان مقرر شد مجید عباس‌زاده که از بوکسورهای سال‌های نه چندان دور قم به شمار می‌رود مسئولیت این هیئت ورزشی را بر عهده بگیرد.

نام نویسی از نامزدهای ریاست هیئت بوکس استان قم به زودی از طریق اداره کل ورزش و جوانان قم انجام می‌شود و رئیس جدید هیئت بوکس در مجمع انتخابات این رشته با حضور رئیس فدراسیون مشخص می‌شود.

رشته بوکس در قم در زمره رشته‌های در حال توسعه محسوب می‌شود که 2 بوکسور قمی نیز در چند سال اخیر به تیم ملی کشورمان راه یافته‌اند و در بخش پایه نیز، بوکسورهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور نمایش خوبی داشته‌اند.

محمد مردی بوکسور دسته سبک وزن تیم ملی کشورمان نیز از جمله امیدهای حضور در بازی‌های اینچئون بود که به نظر می‌رسد بخت زیادی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2016 داشته باشد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com