کد خبر ۳۰۲۹۷ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
با پایان پیکارهای انتخابی رده نونهالان صورت گرفت

معرفی 3 پینگ‌پنگ‌باز برتر قم برای مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از پایان رقابت‌های پینگ پنگ انتخابی و قهرمانی رده سنی نونهالان قم با معرفی افراد برتر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد عموئیان اظهار کرد: آرام آرام به زمان آغاز سال تحصیلی جدید نزدیک می‌شویم و با این اتفاق مهم فصل جدیدی از برنامه‌های مهم و فعالیت‌های اصلی هیئت تنیس روی‌میز قم برای تلاش در زمینه رشد و توسعه این رشته آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ما در فصل مدارس و تحصیل دانش‌آموزان باید در تعامل با بخش‌های مرتبط در تربیت‌بدنی آموزش و پرورش و آموزشگاه‌های سطح استان به دنبال اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه تنیس روی‌میز قم از طریق سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه باشیم.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: خوشبختانه برای زنگ ورزش دانش‌آموزان ساعتی نیز به آموزش و فعالیت در رشته ورزشی پینگ پنگ اختصاص داده شده که این می‌تواند به هیئت تنیس روی‌میز قم برای حرکت مفید و رو به جلو در زمینه توسعه پینگ پنگ قم کمک شایانی داشته باشد.

وی یادآور شد: دیگر نکته‌ای که اکنون مد نظر من و همکارانم در هیئت تنیس روی‌میز استان قم قرار دارد این است که با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز سال تحصیلی جدید باید تیم‌های مدعی و آماده‌ را روانه رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی کشور کنیم.

عموئیان ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان قرار است در دهه سوم شهریور ماه رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی کشور در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور تیم‌هایی از نقاط مختلف کشور به انجام برسد.

وی یادآور شد: به همین خاطر بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مطلوب رقابت‌های انتخابی تنیس روی‌میز رده سنی نونهالان قم را همانند دیگر رده‌های سنی انجام دادیم و خوشبختانه این پیکارها با استقبال بسیار خوب پسران مستعد پینگ پنگ قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: سالن پینگ پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت و مسابقه پایانی بر سر کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی بین پویا وفایی و سیدمحمدمعین منتظری به انجام رسید که برنده این بازی وفایی بود.

وی خاطرنشان کرد: در بازی پایانی شاهد رقابت جذاب و تماشایی بین وفایی و منتظری بودیم که سرانجام قهرمانی به وفایی رسید و در رده‌بندی نهایی رقابت‌های این رده سنی پینگ‌پنگ انتخابی پسران قم، عنوان سوم به محمدحسین کاملی اختصاص پیدا کرد.

عموئیان با اشاره به برنامه هیئت برای نفرات برتر انتخابی تنیس روی‌میز نونهالان قم، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات قهرمانی و انتخابی قم دهه سوم شهریورماه در رقابت‌های پینگ‌پنگ پسران رده سنی نونهالان قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

عموئیان با بیان اینکه پیکارهای قهرمانی نونهالان کشور به میزبانی هیئت تنیس روی‌میز استان قزوین برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برترین پینگ‌پنگ‌بازان نونهال و خردسال قم همزمان از بیست و یکم شهریور ماه در مسابقات قهرمانی کشور به مصاف حریفان می‌روند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com