کد خبر ۳۱۸۴۹ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸
رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم خبر داد

آغاز رقابت دختران پینگ‌پنگ باز کشور در قم

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از میزبانی این هیئت ورزشی در برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی نونهالان دختر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدقاسم عموئیان اظهار کرد: رقابت‌های پینگ‌پنگ دختران کشور در رده سنی نونهالان از امروز چهارشنبه ششم آذر ماه به مدت دو روز به میزبانی هیئت تنیس‌ روی‌میز استان قم برای تعیین رده‌بندی کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قم میزبانی مسابقات رده‌بندی تنیس روی‌میز دختران نونهال کشور را بر عهده گرفته و این پیکارها از امروز تا هشتمین روز آبان‌ماه در خانه پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم جنب عوارضی اتوبان قم – تهران به انجام خواهد رسید.  

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم بیان کرد: با توجه به ثبت نام به عمل آمده در فدراسیون تنیس روی‌ میز، مجموعا 80 پینگ‌پنگ باز از 20 استان کشور برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و رقابت خود را در قم انجام می‌دهند.

وی با اشاره به حضور تیم دختران هیئت پینگ پنگ قم در این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: تیم دختران نونهال قم متشکل از پنج ورزشکار زبده و مستعد تنیس روی‌ میز به مربیگری فاطمه محقق برای کسب بهترین رتبه با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

عموئیان با اشاره به سابقه این هیئت در برگزاری اردوی تیم‌ ملی و همچنین رقابت‌های لیگ تنیس روی‌میز کشور، ابراز کرد: بعد از برگزاری موفق اردوی آماده‌سازی تیم ملی پینگ پنگ رده سنی نونهالان پسر کشورمان پیش از اعزام به مسابقات برون‌مرزی، اکنون میزبانی مسابقات رده‌بندی دختران کشور در این رده سنی را انجام می‌دهیم.

وی یادآور شد: تیم پسران تنیس روی‌میز کشورمان پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی 2015 در کشور چین به میزبانی قم اردوی خود را برگزار کرد و اکنون با اعتماد فدراسیون تنیس‌ روی‌میز کشورمان برگزاری مسابقات رده‌بندی دختران نونهال کشور را بر عهده داریم.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم خاطرنشان کرد: ما امسال میزبانی رقابت‌های دور برگشت از لیگ برتر تنیس روی‌میز قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان پسر را نیز انجام داده‌ایم و مجموعا شرایط و امکانات خوبی برای برگزاری رقابت‌های کشوری داریم.

وی افزود: سومین میزبانی ما در سال جاری از رقابت‌ها و اردوهای مهم کشوری و ملی، برگزاری مسابقات رده‌بندی تنیس روی‌میز دختران نونهال کشور است که از امروز صورت می‌گیرد و امیدواریم که در پایان شاهد رضایت‌مندی تیم‌ها و نفرات شرکت کننده باشیم.

عموئیان عنوان کرد: برهمین اساس و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان، مسابقات رده‌بندی تنیس روی‌میز دختران قهرمانی کشور در روزهای چهارشنبه ششم تا جمعه هشتم آبان ماه سال جاری به میزبانی خانه تنیس قم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تیم دختران هیئت پینگ پنگ قم تمرینات بسیار خوبی برای حضور موفق در این رقابت‌ها برگزار کرده است و مجموعا وضعیت مناسبی برای کسب رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات و قرار گرفتن روی سکو داریم که امیدواریم این‌گونه شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com