کد خبر ۳۰۳۱۹ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
مدیرکل ورزش و جوانان قم :

تجلیل از مدال‌آوران میادین آسیایی و جهانی ورزش قم

مدیرکل ورزش و جوانان قم از برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران میادین آسیایی و جهانی ورزش قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسن عابدی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های بعمل آمده و موافقت استاندار قم مقرر شد قهرمانان مدال آور استان که موفق به کسب مدال از مسابقات آسیایی و جهانی شده‌اند تجلیل شوند.

وی افزود: علاوه بر ورزشکاران مدال آور، مربیان بومی استان که افتخار حضور در کادر فنی تیم ملی کاراته اعزامی به مسابقات آسیایی را داشته‌اند، روز پنج شنبه در استانداری قم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: با توجه به حمایت‌های سید مهدی صادقی استاندار قم از توسعه ورزش قهرمانی استان قم، مقرر شده است از ثریا پارس لاری که در مسابقات جهانی بیماران خاص موفق به کسب دو مدال طلا در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک شده است تجلیل شود.

عابدی بیان کرد: محمد جواد رضایی نفر دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا دیگر ورزشکاری است که در این مراسم تجلیل می‌شود و امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته ایران و قهرمان مسابقات آسیایی ژاپن نیز به طور ویژه مورد قدردانی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: غلامرضا دباغیان سرمربی تیم ملی کاراته و علیرضا کتیرایی مربی این تیم که هر 2 از پیشکسوتان و افتخارات گذشته کاراته قم هستند به عنوان مربیان تیم ملی کاراته در ژاپن مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان قم خاطرنشان کرد: ورزش قم در عرصه بین المللی دارای توانمندی‌های ویژه‌ای است و در راستای حمایت از این مدال آوران، کارگروه پشتیبانی از ورزشکاران دارای بخت حضور در مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی در قم تشکیل شده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com