کد خبر ۳۰۳۶۵ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۳
در دیدار با مدیرکل ارشاد قم مطرح شد

انتقاد مدیر حوزه‌های علمیه از بازی هنرمندان با سابقه منفی در نقش روحانیت

آیت الله حسینی بوشهری با انتقاد از حضور بازیگران با سابقه منفی در نقش روحانیت گفت: حضور برخی هنرمندان در لباس روحانیت بازخورد خوبی ندارد از همین رو باید افرادی با پیشینه مناسب در این نقش‌ها ظاهر شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‎الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید برمسئله فرهنگ، انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی برشمرد و اظهارداشت: فرهنگ مسئله‌ای است که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند و اقتصاد مقاومتی نیز ریشه در فرهنگ و خودباوری جامعه ایران دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه فرهنگ در سه حوزه باور‌ها، رفتار‌ها و ارزش‌ها تعریف می‌شود و دشمنان به دنبال گرفتن آن از ما است، عنوان کرد: دشمن در برهه کنونی از تمام امکانات خود برای گرفتن این سه شاخصه از انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند و راه اندازی بسیاری از شبمه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای موید این موضوع است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تحمیل فرهنگ مورد نظر خود به جامعه اسلامی است، تصریح کرد: با اینجایگزینی مردم آرام آرام تسلیم آن فرهنگ می‌شوند از همین رو دونهاد حوزه و ارشاد نقش بسیار مهمی در این زمینه بر عهده دارند.

وی با اشاره به ضعف‌های موجود در فرهنگ گفت: معارف قرآنی و اهل بیت (ع) بستر معنوی مناسبی در زمینه فرهنگ است که همه آن در حوزه متجلی می‌شود از همین رو ارتباط میان حوزه و ارشاد می‌تواند سامان بخش فعالیت‌های فرهنگی باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با انتقاد از حضور بازیگران با سابقه منفی در نقش روحانیت خاطرنشان کرد: حضور برخی هنرمندان در لباس روحانیت بازخورد خوبی ندارد از همین رو باید افرادی با پیشینه مناسب در این نقش‌ها ظاهر شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه شورای مدیریت حوزه دراین باره نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته است تا در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com