کد خبر ۳۰۳۶۷ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
امام جمعه شهرک پردیسان قم:

خیز فتنه گران برای ورود به نظام بی ثمر است

امام جمعه شهرک پردیسان قم گفت:‌ کسانی که در سال 88 مدفون شدند امروز قصد دارند که 36 سال انقلاب را دور بزنند و هم‌اکنون نیز با چهره‌ای متفاوت در حال تشکیل حزب هستند اما این نظام از نصرت خدای متعال بهره مند است و یکایک دشمنانش را به خاک مذلت می‌نشاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه شهرک پردیسان قم در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته  در مسجد حضرت زینب کبری(س) ضمن تسلیت شهادت حضرت جوادالائمه(ع) به بیان ویژگی‌های صفت «جواد» پرداخت و اظهار داشت: صفت جواد مظهربخشندگی خدای رحمان است؛ جود به معنای بخشش بیش از انتظار است.

 مدیریت اسلامی بر محوریت جود است

وی با بیان این‌که «سود» محور مدیریت غربی و مادی‌گرایی و «جود» محور مدیریت اسلامی است، ادامه داد: سوخت اقتصاد مقاومتی و اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب، از طریق فرهنگ سازی جود به دست می‌آید.

 حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی ابراز کرد: تمام ضربه‌های اقتصادی به سبب سود محوری و نبودن جود است؛ در حالی که پرداخت مالیات باید با محوریت جود باشد تا دانه درشت‌ها با پرداخت مالیات خود مانع گرفتن مالیات از سطح ضعف جامعه شوند.

 آمریکا نگران و در انتظار آینده‌ای سیاه است

وی در ادامه با اشاره به حادثه‌ای که 11 سپتامبر سال 2002 در آمریکا اتفاق افتاد عنوان کرد:‌ حیله سیاه جز به صاحب آن باز نمی‌گردد و گریبانش را خواهد گرفت؛ آمریکا نگران و در انتظار اتفاقی است که تا کنون بر مستکبرین عالم همچون فرعون گذشته است اما خدای متعال در پنج آیه سوره مبارکه فاطر می‌فرماید که ما به مستکبرین مهلت می‌دهیم.

 امام جمعه پردیسان خاطرنشان کرد: مکر حیله‌ای است که هدف مسیری را تغییر می‌دهد؛ گاهی مکر خوب است همان‌طور که خیرالماکرین بوده و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند اما گاهی مکر بدترین اعمال مستکبرین است.

 وی یادآور شد: مکر مستکبرین به خودشان باز می‌گردد و در رابطه به حادثه 11 سپتامبر نیازی به طرح مبحث ساختگی یا واقعی بودن آن وجود ندارد هرچند که بعید نیست آن حادثه ساختگی و یا بنلادن هم هنوز زنده باشد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی تأکید کرد: ابلیس تنها مکر می‌کند اما آمریکا مکر می‌کند، انسان می‌کشد و در انتها هم از حقوق بشر دفاع می‌کند.

 وی گفت: مفاد برجام در مجلس سنای آمریکا درحالی با سرعت به تصویب رسید که طرفدارانش معتقدند که با این توافق، برگ برنده‌ای در انتخابات دارند؛ اما رهبر معظم انقلاب پس از صبری طولانی و رو شدن تمامی عکس العمل‌ها، فرمودند که نظارت شورای نگهبان بر متن برجام استصوابی است.

 امام جمعه پردیسان تصریح کرد:‌ کسانی که در سال 88 مدفون شدند امروز قصد دارند که 36 سال انقلاب را دور بزنند و هم‌اکنون نیز با چهره‌ای متفاوت در حال تشکیل حزب هستند اما این نظام از نصرت خدای متعال بهره مند است و یکایک دشمنانش را به خاک مذلت می‌نشاند.

 وی در پایان بر خودسازی در درون کشور و منطقه تأکید کرد و گفت:‌ مرکز مشاوره‌ای در مجسد فاطمه الزهرا(س) پردیسان تأسیس شده و هر کسی که مشاوره حقوقی، خانوادگی و ... دارد می‌تواند به آن رجوع کند تا مشکلات خود را حل کند؛ امیدواریم با این طرح، دیگر پرونده‌ای به دادگاه‌ها نرسد.

منبع : رسا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com