کد خبر ۳۰۳۳۸ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۹
نماینده مردم قم در مجلس:

اتمام پروژه بلوار مرجعیت منطقه پردیسان قم را از بن بست خارج می‌کند

حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه مترو، بلوار مرجعیت و مونو ریل از پروژه‌های حیاتی شهر است که می‌تواند به نقل و انتقال شهر روح تازه‌ای بدهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نمایندگان و مردم در رابطه با ارتباطات درون شهری نگرانی‌هایی داشته‌اند، اظهارداشت: بحث ارتباطات در قم به دلیل موقعیت ارتباطی ویژه و پل ارتباطی ۱۵ استان به هم باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بن بستی که با ازدیاد جمعیت زائر حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران در شهر ایجاد می‌شود،‌ افزود: این پروژه‌های عمرانی و به ویژه بلوار مرجعیت بسیار کار‌های سودمند و امیدوار کننده‌ای است.

وی باتاکید به اهمیت پروژه بلوارمرجعیت، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن این پروژه در سال ۹۵ روحی تازه‌ای به منطقه پردیسان می‌بخشد و آن را از بن بست درمی‌آورد.

حجت الاسلام آشتیانی با بیان اینکه ارتباطات در حال حاضر درپردیسان بسیار سخت است، تاکید کرد: با همت شهردار و مسئولان جدید پیشرفت این پروژه به خوبی در حال جریان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از پیشرفت حرکت مترو بعد از وقفه ایجاد شده، افزود: فاز اول این پروژه از قلعه کامکار تا مطهری ۵کیلومتر است که تنها ۲۰۰ متر آن باقی مانده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم پروژه مترو تا جمکران ۱۰ کیلومتر است، تاکیدکرد: با اتمام فاز دوم این پروژه ظرف دو سال آینده می تواند برای مردم قم بسیار کمک کننده باشد.

حجت الاسلام آشتیانی با اشاره به جدید بودن مونوریل در کشور، گفت: پروژه مترو، بلوار مرجعیت و مونو ریل از پروژه‌های حیاتی شهر است که می‌تواند به نقل و انتقال شهر روح تازه‌ای بدهد.

منبع: تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com