کد خبر ۳۰۴۲۹ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
مسئول واحد سمعی بصری اداره کل ارشاد استان قم عنوان کرد

سینماهای تعطیل قم؛ معطل 50 درصد سهم آورده استانی

مسئول واحد سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برای تعمیر و ترمیم سینماهای تعطیل شده در قم، نیازمند 50 درصد سهم آورده استانی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کاظم رضوانی شنبه شب در نشست خبری که به مناسبت روز ملی سینما در انجمن سینمای جوانان استان قم برگزار شد، با اشاره به مشکلات برخی از سینماهای تعطیل شده در قم اظهار کرد: برای برطرف شدن مشکلات سینماها باید 50 درصد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بپردازد و 50 درصد نیز از منابع استانی تهیه شود.

وی افزود: 50 درصد هزینه‌ای که از منابع استانی باید تهیه شود، تا کنون تامین نشده است و در صورتی که این 50 درصد آورده استانی تامین شود می‌توانیم مشکلات سینماهای تعطیل شده را برطرف کنیم.

مسئول واحد سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین استاندار قم و رئیس سازمان سینمایی کشور خبر داد و گفت: پس از انعقاد این تفاهم‌نامه شاهد رشد و شکوفایی خاصی در عرصه سینما در قم هستیم.

وی با اشاره به تولید فیلم‌های ارزشمند «شیار 143»، «مدرسه موش‌ها»، «چ» و «محمد رسول الله» در سینمای ایران بیان کرد: تولید این فیلم‌ها که مخاطبان فراوانی را به دنبال داشت نشان داد در صورتی که فیلم خوبی ساخته شود مردم نیز از آن استقبال می‌کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com