کد خبر ۲۹۹۲۴ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
در رشته‌های پرتاب وزنه و پرتاب دیسک

بانوی قمی صاحب 2 مدال طلای مسابقات جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء شد

بانوی مطرح ورزش استان قم با خلق یک شگفتی‌ دیگر موفق به کسب دو مدال طلا از رقابت‌های جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بانوی مطرح ورزش استان قم در حالی بار دیگر در رقابت‌های جهانی ورزش‌های پیوند اعضاء درخشید که مسابقات جهانی با حضور ورزشکاران از کشورهای مختلف دنیا به میزبانی قاره آمریکا و کشور آرژانتین برگزار می‌شود.

کاروان ورزشکاران پیوند اعضاء کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان راهی بیستمین دوره بازی‌های جهانی پیوند اعضاء شده است در حالی که این کاروان با نام امید ششمین بار است که در رقابت‌های جهانی حضور یافته و مجموعا 43 ورزشکار عضو آن هستند.

امید نام ششمین کاروان اعزامی به بیستمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضاء در شهر ماردل‌پلاتای آرژانتین است و ورزشکار پیوند اعضا متشکل از 28 ورزشکار مرد و 15 ورزشکار زن در پنج رشته ورزشی برای کسب عناوین برتر جهان با حریفان خود رقابت می‌کنند.

نمایندگان کشورمان در بخش‌های تیمی و انفرادی رشته‌هایی نظیر تنیس روی‌میز، بدمینتون، دو و میدانی، بولینگ و دوچرخه‌سواری راهی بیستمین دوره بازی‌های جهانی 2015 پیوندء اعضا در ماردل‌پلاتای آرژانتین شده‌اند و خانم ثریا پارس‌لاری نیز تنها نماینده ورزش استان قم در این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

این در حالی است که ثریا پارس‌لاری در حال حاضر پرافتخارترین ورزشکار قم و عضو هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء این استان است که مدال‌های متنوعی از مسابقات برون‌مرزی به دست آورده و برای کشورمان افتخارآفرین شده است.

پارس‌لاری هم در مسابقات قهرمانی کشور و هم در رقابت‌های بین‌المللی، جهانی و مسابقات خاورمیانه برای ورزش استان قم مدال کسب کرده و علاوه بر این از نظر اخلاق و معنویات نیز یکی از شاخص‌ترین بانوان ورزشکار قم و کشور محسوب می‌شود.

بعد از کسب تجربه حضور در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی، توانمندی‌های خانم پارس‌لاری آنقدر بالا بود که نام این ورزشکار ارزنده اکنون در بین مدال‌آوران کاروان اعزامی فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء ایران از رقابت‌های جهانی 2015 قرار گرفته است.

پارس‌لاری به عنوان عضو تیم ملی دو و میدانی کاروان ورزشی بیماران خاص ایران در مسابقات جهانی 2015 به میدان رفت و در رشته‌های پرتاب دیسک و پرتاب وزنه توانست با عملکردی کم‌نظیر بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاده و عنوان قهرمانی را کسب کند.

رقابت‌های جهانی سال 2015 ورزش‌های پیوند اعضاء با حضور چهره‌های مدعی از کشورهای مختلف جهان در رشته‌های گوناگون ورزشی به میزبانی شهر ماردل‌پلاتای کشور آرژانتین در حالی برگزار می‌شود که ورزشکاران پرامید کشورمان یکی از مدعیان کسب عناوین اول تا سوم بخش تیمی این رقابت‌ها نیز در مجموع تمام رشته‌ها محسوب می‌شوند.

موفقیت در کسب دو مدال طلای پرتاب دیسک و پرتاب وزنه مسابقات دو و میدانی بازی‌های جهانی پیوند اعضاء در کشور آرژانتین در حالی برای ثریا پارس‌لاری از قم به دست آمد که این بانوی توانمند ورزش استان قم در شهریور ماه سال قبل نیز که کشور ترکیه میزبانی چهارمین دوره باز‌ی‌های پیوند اعضاء خاورمیانه را بر عهده داشت در رشته بولینگ ثریا پارس‌لاری عنوان نخست و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com