کد خبر ۳۰۴۳۹ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
مدیرکل تامین اجتماعی قم:

۱۴ هزار کارگر ساختمانی در قم تحت پوشش بیمه قرار گرفتند‌

مدیرکل تامین اجتماعی قم از بیمه‌شدن ۱۴ هزار کارگر ساختمانی در قم خبر داد و گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب و اخذ سهمیه‌های مورد نیاز تا پایان امسال تمام کارگران ساختمانی قم بیمه تامین اجتماعی می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید‌مهدی صادقی صبح امروز در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی قم با وی تعامل متقابل دستگاه‌های اجرایی استان را ضامن خدمت‌رسانی مناسب به مردم عنوان ‌و اظهار داشت: تعامل بیشتر ادارات با هم منشا خدمات بهتر و اثرگذار‌تر در استان است.

استاندار قم با بیان اینکه هرگونه حمایت از تولید قم در راستای منافع ملی است، افزود: باید با اتخاذ تدبیر مناسب از سدّ مشکلات کنونی عبور کرد.

وی اصناف را مشاوران امین دستگاه‌های استان دانست و اظهار داشت: با یاری‌گرفتن از اتحادیه‌ها و اصناف می‌توان بسیاری از مسائل صنفی استان را مدیریت کرد.

استاندار قم از مدیرکل تامین اجتماعی قم خواست در اجرای بیمه کارگران ساختمانی و بیمه قالیبافان تعامل بیشتری با ذینفعان داشته باشد.

سید مجتبی موسوی نیز در این دیدار با بیان اینکه در حال حاضر با آماده شدن زیرساخت‌های لازم 12 خدمت بیمه‌ای بصورت الکترونیک در قم ارائه می‌شود گفت: ارائه خدمات الکترونیک در تامین اجتماعی قم از 700 هزار سفر درون‌شهری کاسته است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی قم افزود: کارکنان تامین اجتماعی استان بسیج شده‌اند تا پایان امسال تمام احکام مطالباتی کارفرمایان قمی به صورت الکترونیک ابلاغ شود.

وی از تعامل ویژه با کارفرمایان قمی در راستای حمایت از تولید و اشتغال در استان خبر داد و تصریح کرد: دریافت لیست حق بیمه بدون وجه از کارخانجات و کارگاه‌هایی که دارای مشکل نقدینگی هستند با تایید مقامات ذیصلاح استانی در این راستا است.

وی تاکید کرد: اداره‌کل تامین اجتماعی قم تاکنون حدود 50 هزار نفر را در قالب بند «و» ماده 80 و معافیت دولت در حمایت از توسعه تولید و اشتغال در قم بیمه کرده است.

موسوی از بیمه شدن 14هزار کارگر ساختمانی در قم خبر داد و گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب و اخذ سهمیه‌های مورد نیاز تا پایان امسال تمام کارگران ساختمانی قم بیمه تامین اجتماعی می‌شوند.

وی بازرسی‌ها از بیمه قالیبافی و صنایع دستی را در قالب «راستی آزمائی» بیمه‌ای عنوان کرد و خاطرنشان کرد: کسانی که من غیرحق بیمه قالیبافی و صنایع دستی شده‌اند حذف و متقاضیان جدید که اشتغال واقعی دارند بیمه می‌شوند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com