کد خبر ۳۰۴۹۷ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
رئیس هیئت هاکی استان قم خبر داد

اعزام هاکی‌بازان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور

رئیس هیئت هاکی استان قم گفت: پسران هاکی‌باز قم در ترکیب تیم‌های دو رده سنی از امروز در رقابت‌های قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مسعود رضائیان اظهار کرد: با اعلام برنامه مسابقات مدارس هاکی قهرمانی کشور از سوی فدراسیون هاکی، هاکی‌بازان قم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برای حضور در این رقابت‌ها تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برگزار کردند.

وی با اشاره به مشخص شدن برنامه مسابقات مدارس هاکی سراسر کشور از سوی کمیته مدارس فدراسیون هاکی، بیان کرد: برای همین منظور با حضور رئیس کمیته مدارس هاکی کشور قرعه کشی دهمین دوره مسابقات مدارس ایران در این رشته انجام شد.

رئیس هیئت هاکی استان قم افزود: مسابقات هاکی قهرمانی مدارس کشور امسال با حضور تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در چهار منطقه و به میزبانی استان‌های خراسان رضوی، فارس، خوزستان و آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و تیم قم در منطقه دو با حریفان رقابت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های هاکی پسران زنجان، تبریز، ارومیه و قم در منطقه دو کشور حضور دارند و تیم‌های اعزامی هیئت هاکی قم به مربیگری احسان یوسف‌وند برای کسب عناوین برتر به مصاف حریفان می‌روند، ضمن اینکه سرپرستی این تیم را عباس کمالی بر عهده دارد.

رضائیان با بیان اینکه مسابقات هاکی قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان هاکی پسران ایران به میزبانی هیئت هاکی استان آذربایجان شرقی به انجام می‌رسد، بیان کرد: هاکی بازان قم که هم‌اکنون در تبریز حضور دارند از امروز کار خود را در این پیکارها آغاز می‌کنند.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز در روزهای پایانی شهریور ماه تیم‌های مینی‌هاکی و هاکی سالنی پسران قم به رقابت‌های قهرمانی کشور که با شرکت تیم‌های مطرح از استان‌های مختلف برگزار شد، اعزام شدند و در هر دو بخش عملکرد خوب و مثبتی را از این دو تیم شاهد بودیم.

رئیس هیئت هاکی استان قم با بیان اینکه بازیکنان تیم مینی‌‌هاکی و هاکی سالنی قم در این دوره از بازی‌ها نمایش بسیار خوبی داشتند، اضافه کرد: تیم اعزامی هیئت هاکی استان قم با کسب مقام سوم به کار خود در پیکارهای مینی‌هاکی قهرمانی پسران کشور پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره مسابقات مدارس هاکی منطقه دو کشور به میزبانی هیئت هاکی استان مرکزی در شهر اراک برگزار شد و در رشته مینی‌ هاکی تیم‌های اصفهان با کسب 12 امتیاز، سمنان با 7 امتیاز و قم با 5 امتیاز به ترتیب اول تا سومی این مسابقات را کسب کردند.

رضائیان عنوان کرد: همچنین شهر اراک میزبان رقابت‌های بخش سالنی بود و در پایان این دوره از مسابقات نیز تیم‌های پسران استان‌ مرکزی با کسب 15 امتیاز، سمنان با 12 امتیاز و هیئت همدان با 9 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی در پایان اظهار کرد: در بین چهره‌های شاخص مسابقات مینی‌هاکی قهرمانی پسران کشور علی شکاری از تیم پسران هیئت هاکی استان قم به عنوان با اخلاق‌ترین هاکی‌باز انتخاب شد، ضمن اینکه امسال نیز امیدواریم که تیم‌های اعزامی هیئت در تبریز عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com