کد خبر ۳۰۵۱۱ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
در هفته نخست لیگ دسته یک کشور رقم خورد

خرابی تفنگ‌ها مانع کامیابی بانوان تیرانداز قم

بانوان تیرانداز استان قم فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور را با شکست آغاز کردند تا در شروع رقابت‌ها کمی متزلزل ظاهر شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، پیکارهای هفته نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک تیراندازی بانوان باشگاه‌‌های کشور در حالی با حضور تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر این رشته آغاز شد که با توقف بانوان تیرانداز قم در مقابل حریفان همراه بود.

نخستین هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور شاید به دلیل اینکه بانوان قمی از نظر امکانات در محدودیت بودند با توقف آنها به انجام رسید موضوعی که هیئت تیراندازی استان قم تا قبل از شروع مرحله بعد باید درصدد رفع آن برآید.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی و مسئولان برگزار کننده مسابقات لیگ تیراندازی بانوان پیکارهای فصل جدید لیگ دسته یک تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز رسماً کار خود را آغاز کرد.

قرار است رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن تیراندازی مجهز مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود، در حالی که تیم هیئت تیراندازی استان قم نیز میزبانی هفته چهارم را آذرماه امسال در قم انجام می‌دهد.

بر همین اساس و طبق برنامه سازمان لیگ، در شروع این دوره از بازی‌ها تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم در گام نخست خود با تیم آزادگان تهران به رقابت پرداخت و در حالی که سعی کرد از این بازی با دست پر خارج شود، اما در نهایت با واگذاری نتیجه از میدان رقابت بیرون آمد.

خرابی سلاح یکی از اعضای تیم هیئت تیراندازی قم یکی از عوامل ناکامی تیراندازان قم در واگذاری نتیجه این دیدار بود، در حالی که در پایان هفته نخست و در امتیازشماری به انجام رسیده در بخش انفرادی عطیه قدمی در رشته تفنگ بادی توانست عنوان نایب قهرمانی و مقام دوم انفرادی را از آن خود کند.

امسال تیم‌های هیئت تیراندازی ماهشهر، پردیسان تهران، مقاومت شهرداری ارومیه، انقلاب تهران و باشگاه بعثت حریفان تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم در مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی بانوان باشگاه‌‌های کشور و در مسیر صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

با توجه به عملکردی که بانوان تیرانداز قم در هفته نخست رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته یک تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور داشتند در رشته تفنگ بادی فهیمه زند 371 امتیاز، فاطمه حسین‌زاده 374 امتیاز و مینا روحیان 367 امتیاز کسب کردند تا تیم قم در مجموع صاحب 1112 امتیاز شود.

تیم تفنگ بانوان هیئت تیراندازی استان قم از این نظر بعد از تیم‌های 1136 امتیازی بعثت تهران و 1125 امتیازی پردیسان تهران و 1119 امتیازی مقاومت شهرداری ارومیه در مکان چهارم جدول رده‌بندی بخش تیمی رشته تفنگ بادی هفته نخست لیگ دسته یک ایران ایستاد، ضمن اینکه تیم انقلاب تهران با 1111 امتیاز و تیم هیئت ماهشهر با 1109 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم ایستادند.

همچنین براساس نتایج به دست آمده توسط بانوان تیرانداز قم در هفته نخست رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته یک تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور، در رشته تپانچه بادی ندا بلوچی 328 امتیاز، ریحانه حیدری 329 امتیاز و فاطمه‌زهرا غروی 292 امتیاز کسب کردند تا تیم قم در مجموع به 949 امتیاز دست یابد.

تیم تپانچه بانوان هیئت تیراندازی استان قم از این نظر بعد از تیم‌های 1100 امتیازی بعثت تهران، 1082 امتیازی مقاومت شهرداری ارومیه، 1067 امتیازی انقلاب تهران، 1057 امتیازی هیئت تیراندازی ماهشهر و 1031 امتیازی پردیسان تهان با کسب 949 امتیاز در مکان آخر رده‌بندی جای گرفت.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی، مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته یک تیراندازی بانوان کشور یازدهم مهرماه به میزبانی باشگاه مقاومت شهرداری ارومیه، مرحله سوم دوم آبان‌ماه به میزبانی باشگاه انقلاب تهران، مرحله سوم هفتم آذرماه به میزبانی هیئت تیراندازی قم و مرحله پنجم و پایانی روز پنجم دی‌ماه به میزبانی باشگاه پردیسان تهران به انجام خواهد رسید.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com