کد خبر ۳۰۵۲۱ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:

بررسی کامل برجام حق مجلس است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: حق مجلس است که برجام را به طور کامل رسیدگی کرده و نظر خود را اعلام کند، باید بدون هیچ حب و بغض شخصی، جناحی و حزبی این کار انجام شود تا خطوط قرمز و اصول آسیب نبیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به اینکه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی مجلس، یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: زمانی که ما شعار مردم سالاری می‌دهیم، باید به آن ملتزم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حق مجلس است که برجام را به طور کامل رسیدگی کرده و نظر خود را اعلام کند، باید بدون هیچ حب و بغض شخصی، جناحی و حزبی این کار انجام شود تا خطوط قرمز و اصول آسیب نبیند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه فراموش نکنیم تامین منافع ما در پرتو اصول، ایستادگی و گفتمان مقاومت شکل می‌گیرد، گفت: فراموش نکنیم که مسئله هسته‌ای همه چیز انقلاب ما نیست و نباید به این قیمت تمام شود که مرزبندی‌های ما با جبهه استکبار فراموش شود.

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم آمریکا 37 سال است، هر جنایت و ظلم و کاری که از دستش برمی‌آمده، مقابل انقلاب اسلامی انجام داده است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه دوستان دولت نباید نگران باشند، گفت: آنها خودشان می‌‌گویند نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم هستند بنابراین دوستان نگران نباشند و اقتضای قانون‌مداری این است که نسبت به آنچه قانون می‌گوید التزام داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شایسته است دولتمردان نیز وفادار به شعار مردم‌سالاری باشند، مردم‌سالاری الزاماتی دارد؛ نکته دیگر این است، اگر مجلس به هر نقطه‌ای برسد، دولت نیز همان راه را برود و انسجام واقعی همین است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: اتحاد به این است که هر کسی کار قانونی خود را انجام دهد و در مسیر خود برود و در کار دیگری وارد نشود، این کار مجلس است، مجلس باید نظر بدهد و دولتی‌ها باید بدانند آنچه قانون شد، موظف به اجرا هستند این بهترین راه دستیابی به انسجام است، ولی باید مواظب کسانی باشند که می‌خواهند در این بخش انسجام، وحدت و یکدلی را بر هم بزنند.

وی یادآور شد:‌ کسانی در کشور هستند که دانسته و ندانسته ماموریت خاصی از جبهه استکبار دارند، برای اینکه انسجام و وحدت بر محور ولایت را بر هم زنند، بنابراین باید مواظب باشند که به وسیله آنها بازی نخورند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com