کد خبر ۳۰۵۲۵ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹

پیام تسلیت آیت‌الله یزدی در پی ارتحال آیت‌الله خزعلی

آیت الله یزدی در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله خزعلی گفت: آن عالم فرزانه و خطیب توانا حیات پر برکت خویش را صرف ترویج اسلام ناب محمدی و مبارزه با طاغوت پهلوی و حمایت قاطع از امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و رهبری معظم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی ارتحال آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.

در پیام رئیس مجلس خبرگان رهبری بآمده است: ارتحال عالم ربانی و روحانی مجاهد، حافظ و مفسر قرآن کریم و نهج البلاغه و عضو محترم مجلس خبرگان رهبری، مرحوم آیت‌الله آقای شیخ ابوالقاسم خزعلی (طاب ثراه) موجب تاثر و تالم شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: آن عالم فرزانه و خطیب توانا حیات پربرکت خویش را از یک‌سوء صرف ترویج اسلام ناب محمدی، گسترش معارف والای علوی و فرهنگ غدیر و از سوی دیگر مبارزه با طاغوت پهلوی و حمایت قاطع از امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و رهبری معظم (مدظله العالی) کرد.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان خراسان‌رضوی و بیت محترم آن مرحوم، رحمت، رضوان الهی و علو درجات را برای آن فقید سعید مسئلت دارم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com