کد خبر ۳۰۶۸۳ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله خزعلی(ره) از سوی رهبر معظم انقلاب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مراسم بزرگداشت آیت‌الله خزعلی با سخنرانی آیت‌الله خاتمی امروز ‏پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.‏

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نصرت‌الله لطفی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله خزعلی از چهره‌های تاثیرگذار در آغاز نهضت انقلاب اسلامی بودند اظهار کرد: جایگاه و نقش ایشان در بیداری مردم در قبل از انقلاب بر هیچکسی پوشیده نیست.

وی در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله شیخ ابوالقاسم خزعلی(ره) از سوی رهبر معظم انقلاب در قم خبر داد و افزود: این مراسم سه شنبه 31 شهریور بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، آیت‌الله خاتمی را سخنران این مراسم عنوان کرد و گفت: حاج عباس حیدرزاده از مداحان اهل بیت(ع) نیز در این مراسم مدیحه سرایی خواهد کرد.

لطفی در ادامه با تاکید بر اینکه نصایح کلیدی آن عالم وارسته پس از انقلاب راهگشای همگان بوده است تصریح کرد: جامعه روحانیت، مسئولان، شخصیت‌ها و عموم مردم با حضور باشکوه در این مراسم بزرگداشت، قدردان تلاش های بی وقفه مرحوم آیت الله خزعلی برای این انقلاب خواهند بود.

مرحوم آیت‌الله خزعلی بر اثر بیماری قلبی و تنگی نفس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 25 شهریور ماه سال جاری دعوت حق را عاشقانه لبیک گفت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com