کد خبر ۳۰۶۰۱ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد

اعزام تنیس‌بازان قم به مسابقات قهرمانی غرب آسیا

دبیر هیئت تنیس استان قم از اعزام تنیس‌بازان نوجوان قم به همراه دیگر ملی‌پوشان کشورمان به رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: تا زمان اعزام تیم ملی تنیس پسران کشورمان به رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا، چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته ورزشی از استان‌های مختلف به اردو دعوت شده‌اند و زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین خواهند کرد.

وی ادامه داد: در ترکیب تیم ملی تنیس رده سنی نوجوانان کشورمان که برای اعزام به این رقابت‌ها تشکیل شده است، تنیس‌بازان مستعد و آینده‌دار استان قم یعنی سیدعلی سیفی و محمدسینا یوس‌فزاده است نیز حضور دارند، تنیسورهایی که سابقه کسب موفقیت در مسابقات کشوری را دارند.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: تنیس‌بازان مستعد و آینده‌دار قم برای کسب آمادگی حضور در رقابت‌های تنیس غرب آسیا، میادین و اردوهای آماده‌سازی مختلفی را پیش‌رو دارند تا در ترکیب تیم ملی ایران یکی از چهره‌های موفق بوده و برای تنیس کشورمان در این جام معتبر عنوان کسب کنند.

وی ابراز کرد: این بازیکنان یعنی سفی و یوسف‌‌زاده که بعد از محمدحسین جلالیان که سال 1392 در مسابقات قهرمانی تنیس رده سنی نوجوانان غرب آسیا در بین سه نفر برتر قرار گرفت، دومین و سومین نماینده قم در مسابقات آسیایی خواهند بود و با انگیزه حضور درخشان در این پیکارها اکنون از آمادگی بالایی برخوردار هستند و با امیدواری نسبت به کسب مدال از مسابقات غرب آسیا در اردوی تیم ملی حضور می‌یابند.

خاتمی افزود: تنیس قم علاوه بر مسابقات غرب آسیا، سابقه حضور نمایندگان خود در پیکارهای قهرمانی تور تنیس آسیا و همچنین رقابت‌های دیویس کاپ آسیا را دارد. سه سال است که در تور تنیس آسیا حضور داریم و در رقابت‌های دیویس کاپ نیز که امسال به مدت یک هفته در مالزی برگزار شد، محمدحسین جلالیان از استان قم حضور داشت و قبل از آن نیز امیرحسین بادی دیگر نماینده قم سابقه حضور در این پیکارها و رقابت با چهره‌های مطرح تنیس جهان را دارد.

وی یادآور شد: اکنون محمدسینا یوسف‌زاده و سیدعلی سیفی دو تن از اعضای تیم ملی تنیس زیر 14 سال کشورمان آماده حضور در مسابقات غرب آسیا هستند و این دو همراه با دیگر ملی‌پوشان کشورمان برای کسب آمادگی حضور موفق در این رقابت‌ها به اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم ملی تنیس زیر 14 سال کشورمان اردوی خود را با حضور مربی کروات برپا می‌کند، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی تنیس پسران زیر نظر فریس کیک مربی کروات در باشگاه تنیس آپت مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

خاتمی افزود: در این مرحله آریا روغنی، سیدماهان میرمعزی و سهراب دگمه‌چین از تهران، سیدعلی سیفی و سینا یوسف‌زاده از قم، سینا مقیمی و سیاوش شیردل از خراسان رضوی و علی یزدانی از خراسان شمالی و رهام عباسی از گیلان حضور دارند و به مدت یک هفته زیر نظر مربی کروات آموزش می‌بینند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی تنیس کشورمان خود را برای حضور در مسابقات تنیس زیر سال غرب آسیا که مهرماه سال جاری به میزبانی لبنان برگزار می‌شود آماده می‌کند، در حالی که فرشید زیدی از اصفهان به عنوان سرمربی و مهدی حمایت‌کار به عنوان مربی هدایت تنیسورهای نوجوان کشورمان را بر عهده دارند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com