کد خبر ۳۰۴۸۵ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۲
رئیس هیئت تنیس استان قم خبر داد:

رقابت تنیسورهای قم در جام مسترز تنیس ایران‌

رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: دو تن از تنیس‌بازان مستعد و توانمند قم برای شرکت در مسابقات تنیس جام مسترز ایران دعوت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، غلامرضا خانی اظهار کرد: خوشبختانه در هفته جاری دو موفقیت ارزنده برای تنیس قم به دست آمد و این اتفاق یک بار دیگر ثابت کرد که قم در رشته ورزشی تنیس جزو استان‌های موفق و توانمند کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: به لطف خدا و با همت و تلاشی که مربیان و بازیکنان تیم آریاگرانول قم داشتند این تیم توانست در بین 14 تیم شرکت کننده در پیکارهای این فصل لیگ آینده‌سازان تنیس رده سنی زیر 14 سال کشور مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی ایران را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیئت تنیس استان قم بیان کرد: دیگر موفقیت ارزنده به دست آمده برای تنیس قم این است که دو تن از تنیسورهای مستعد و توانمند قم از سوی فدراسیون تنیس برای حضور در مسابقات مسترز تنیس کشور که با حضور چهره‌های شاخص این رشته برگزار می‌شود، دعوت شدند.

وی از برگزاری مسابقات مسترز با حضور 16 نفر از تنیسورهای برتر کشور خبر داد و عنوان کرد: مسابقات تنیس مسترز کشور در حالی با حضور تنیسور‌های برتر کشور به انجام می‌رسد که امیرحسین بادی و مهرداد میرعارفی نمایندگان قم در این رقابت‌ها خواهند بود.

خانی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، مسابقات تنیس مسترز با حضور 16 تنیسور برتر در بخش آقایان از روز شنبه هفته آینده یعنی بیست و هشتم شهریور ماه به مدت یک هفته تا روز سوم مهر ماه به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جام مسترز با همکاری هیئت تنیس اصفهان در مجموعه ورزشی پرواز این شهر برگزار می‌شود، اضافه کرد: تنیس‌بازانی از استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، البرز و قم به عنوان 16 نفر برتر کشور در این دوره از بازی‌ها حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت تنیس استان قم بیان کرد: بازیکنان دعوت شده به این مسابقات محسن حسین‌زاده، انوشا شاه‌قلی، حسام یزدی، حمیدرضا آل‌یاسین و محمد مهذب‌نیا از تهران، فرشاد طلاور، حمیدرضا نداف، شاهین خالدان، شهاب راطق، البرز اخوان، کیارش قائمی و مهدی اجتماعی از اصفهان هستند.

وی یادآور شد: همچنین معین محمدی از کرمان، آرش گل‌چینی از البرز، مهرداد میرعارفی و امیرحسین بادی از قم دیگر تنیسورهای برتر کشور حاضر در مسابقات جام مسترز هستند که به مدت یک هفته برای کسب عناوین برتر این پیکارها در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

خانی در ادامه با اشاره به شرایط حضور در این دوره از بازی‌ها عنوان کرد: قرعه‌کشی مسابقات عصر روز شنبه بیست و هشتم شهریور ماه در مجموعه ورزشی پرواز اصفهان برگزار می‌شود و همراه داشتن کارت بیمه ورزشی سال جاری برای تمام شرکت کنندگان الزامی است.

وی همچنین از اعطای جوایز ارزنده به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات خبر داد و عنوان کرد: نحوه تقسیم امتیازات اعلام شده، ضمن اینکه مدیریت و سرداوری مسابقات به ترتیب بر عهده سام خشتی و مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان خواهد بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com