کد خبر ۳۰۶۰۸ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳

نتایج ارزیابی امتحانات شهریور حوزه 10 مهر اعلام می‌شود

معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم اعلام کرد که نتیجه ارزیابی امتحانات شهریور 94، 10 مهر ماه از طریق سامانه نجاح به اطلاع طلاب و فضلای حوزه علمیه استان قم خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم اعلام کرد که نتیجه ارزیابی امتحانات شهریور 94، 10 مهر ماه از طریق سامانه نجاح به اطلاع طلاب و فضلای حوزه علمیه استان قم خواهد رسید.

براساس این گزارش، طلاب حوزه علمیه استان قم می‌توانند جهت مشاهده نمرات ارزیابی به گزینه نمایش کارنامه خود به نشانی اینترنتی http://www.howzeh-qom.com/ مراجعه کنند.

این گزارش حاکی است، نتایج امتحانات شهریور ماه 22 شهریور از طریق سایت معاونت آموزش اعلام شده بود که آخرین فرصت ثبت اعتراضات جهت ارزیابی مجدد 27 شهریور ماه بود.

نمره قابل اعتراض برای افرادی که قبولی آنان 12 اعلام شده بود نمره بین 9 تا 14 و برای افرادی که قبولی 16 می باشند نمره بین 9 تا 16، اعلام شده بود.

این گزارش می‌افزاید، نمرات پس از بررسی تصحیح مجدد و مشخص شدن نتیجه نهایی وارد ارزیابی خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، امتحانات شهریورماه از 1 تا 12 شهریورماه در مسجد امام حسن عسکری(علیه‌السلام) در شهر قم و مسجد حضرت زینب کبری(سلام‌الله علیها) در شهر پردیسان قم برگزار شد.

شایان ذکر است، ثبت نام امتحانات تکمیل نواقص سطح یک حوزه برای طلاب سطح عالی از 10 تا 20 شهریورماه انجام گرفت که این امتحانات از 24 شهریور ماه آغاز شده و تا 31 شهریور ماه در قم برگزار خواهد شد.

گفتنی است، طلاب برای هرگونه سؤال درباره امتحانات حوزه می‌توانند در ساعات اداری با شماره 37740971 داخلی 300 و 107 تماس بگیرند.

منبع : رسا

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com